به همت معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی؛

همایش جسارت در بازاریابی و برندینگ در دانشگاه برگزار شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۲ کد : ۲۳۸۶۹ خبر روز
تعداد بازدید:۳۹۲
همایش جسارت در بازاریابی و برندینگ، از مجموعه دوره‌های مدرسه مهارت‌افزایی علوم انسانی در سالن دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.
همایش جسارت در بازاریابی و برندینگ در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی، همایش جسارت در بازاریابی و برندینگ، از مجموعه دوره‌های مدرسه علوم انسانی، با حضور دکتر علی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، مدیران آموزشی و دانشجویان این دانشگاه، به همت مرکز آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت‌افزایی معاونت آموزشی در سالن دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.
دکتر آدمی در ابتدای این همایش با بیان اینکه در تلاش هستیم تا دوره‌های مهارت‌افزایی را با قدرت و قوت بیشتری  ادامه دهیم، افزود: قسمتی از این مهارت‌ها، عمومی و قسمت دیگر مربوط به مهارت‌های تخصصی است. همه ما لازم است تا برای ارتباط بهتر، حضور در اجتماع و موفقیت بیشتر این مهارت‌ها را بیاموزیم.
وی تاکید کرد: دغدغه ما در حوزه آموزش فقط به دوران تحصیل محدود نمی‌شود بلکه ما به دوران پس از تحصیل دانشجویان نیز توجه داریم. برای ما مهم است تا دانش‌آموختگان دانشگاه علامه‌طباطبائی بتوانند به اندازه‌ای که درس خوانده و زحمت کشیده‌اند، فرصت‌های مناسب شغلی برای خود فراهم کنند. همچنین مهم است که بتوانند با مهارت‌ها و توانمندی‌هایی بیشتر از رشته تخصصی خود، در رقابت‌های سنگینی که در حوزه اقتصادی، اجتماعی، صنعتی، علوم انسانی و فرهنگی وجود دارد، موفق باشند.
معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی ادامه داد: به همین دلایل تصمیم گرفتیم تا دوره‌های مهارتی را با حمایت شما دانشجویان برگزار کنیم. به طور قطع در میان شما دانشجویان استعدادهای بزرگی وجود دارد که هر کدام می‌تواند حمایت‌گر و یاری‌گر دیگر دانشجویان در حوزه‌های مختلف باشد. بنابراین از همین جا از همه دانشجویانی که صاحب تخصص و حرفه هستند یا می‌توانند مجری دوره‌ای شوند، می‌خواهم به معاونت آموزشی مراجعه کنند تا ما بتوانیم از وجود دانشجویان برای ارتقای دیگر دانشجویان بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهارت‌های مهم در دنیای کنونی، موضوع بازاریابی است، افزود: امروز نسل سوم، چهارم و پنجم دانشگاه‌های دنیا، نسل‌های ماموریت‌گرایی هستند یعنی دانشگاه‌ نسل چهارم و پنجم، دانشگاهی کارآفرین است که از حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و درنوردیدن مرزهای دانش فراتر رفته است و به بعد از تحصیل هم فکر می‌کند. این دانشگاه‌ها، دانشگاه‌هایی ایده‌آور با مسئولیت اجتماعی و اقتصادی هستند.
دکتر آدمی عنوان کرد: برای رسیدن به دانشگاه‌های نسل پنجم، تصمیم گرفتیم که بخش مهمی از مهارت‌آموزی‌ها را در حوزه‌های کسب و کار متمرکز کنیم تا به دغدغه آینده شغلی دانشجویان و حضور آن‌ها در بازار کار، تا حدودی پاسخ دهیم. تلاش می‌کنیم بتوانیم این مهارت‌ها را در قالب جلسات مختلف تحت عنوان «سه‌شنبه‌های مهارتی» در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار کنیم.
وی گفت: دانشجویان با حضور در دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه علامه‌طباطبائی کارنامه مهارتی دریافت می‌کنند که با این کارنامه می‌توانند در بیرون از دانشگاه و در رقابت با دانشجویان سایر دانشگاه‌ها، موفق‌تر عمل کنند.
این همایش با حضور چشمگیر دانشجویان و با تدریس دکتر محمود محمدیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی و مدرس و مشاور کسب و کار برگزار شد.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی همایش برندینگ مدرسه مهارت آموزی معاونت آموزشی مدرسه علوم انسانی


نظر شما :