با حضور رئیس دانشگاه انجام شد؛

رونمایی از کارنامه مهارتی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی

۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۲۳۷۷۵ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۵۸
کارگاه امداد و کمک‌های اولیه از سلسه دوره‌های مدرسه مهارت‌افزایی علوم انسانی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن اجتماعات دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار و در این کارگاه از کارنامه مهارتی دانشجویان دانشگاه رونمایی شد.
رونمایی از کارنامه مهارتی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، کارگاه امداد و کمک‌های اولیه، از مجموعه دوره‌های مدرسه مهارت‌افزایی علوم انسانی دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور و سخنرانی دکتر معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر آدمی، معاون آموزشی و جمعی از مدیران آموزشی و دانشجویان، به همت معاونت آموزشی در سالن اجتماعات دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی این دانشگاه برگزار شد.
دکتر معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، در این کارگاه ضمن تبریک روز دانشجو، ابراز امیدواری کرد حرکت در مسیر اهداف و منش دانشجویان شهید، عدالت، آزادی و استقلال به وسیله دانشجویان تداوم پیدا کند.   
وی گفت: دانشگاه علامه‌طباطبائی شرایط بسیار خوبی را برای حضور و تحصیل دانشجویان فراهم کرده است. ما امروز مفتخریم که در زمره دانشگاه‌های برتر کشور قرار گرفته‌ایم و در بعضی از شاخص‌های نظام رتبه‌بندی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) رتبه‌های اول تا پنجم را داریم. همچنین امسال برای نخستین بار در رتبه‌بندی تایمز، در جمع دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفته‌ایم و این در حالی است که دانشگاه ما یک دانشگاه جامع نیست بلکه دانشگاه تخصصی علوم انسانی است و به همین دلیل رسیدن به این جایگاه زحمت بیشتری نیاز دارد.
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: شعار ما در برنامه راهبردی دانشگاه، مرجعیت در علوم انسانی است و هرکدام از دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی در راستای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی و حرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه کمک به مهارت‌آموزی دانشجویان است. از تدابیر اندیشیده شده در این راستا، اختصاص کارنامه‌ مهارت‌‌آموزی در کنار دانشنامه به دانشجویان است. در این کارنامه مشخص می‌شود که دانشجو چه دوره‌‌هایی را طی کرده است و با چه مهارت‌هایی وارد بازار کار خواهد شد.
دکتر معتمدی افزود: یکی دیگر از افق‌‌هایی که بسیار بر آن تاکید داریم، موضوع اشتغال دانشجویان در کنار تحصیل است. تلاش می‌کنیم با استفاده از مراکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه‌طباطبائی این فرصت را برای دانشجویانی که ایده خلاقانه‌ای در ارتباط با رشته تخصصی خود دارند، فراهم کنیم. دانشجویان می‌توانند یک واحد، شرکت یا گروهی را تشکیل دهند و ما نیز در حوزه آموزشی و مالی از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.
در بخشی از این کارگاه، از کارنامه مهارتی دانشجویان که اطلاعاتی مانند دوره‌های گذارنده و مهارت‌های فراگرفته دانشجویان در آن خواهد بود نیز رونمایی شد.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معاونت آموزشی کارنامه مهارتی دانشجویان مدسه مهارت افزایی علوم انسانی


نظر شما :