ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره ۲ دانشگاه علامه‌طباطبائی افتتاح شد

۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۰ کد : ۲۳۷۶۲ خبر روز
تعداد بازدید:۶۴۳
ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره ۲ دانشگاه علامه‌طباطبائی با ظرفیت ۲هزار و ۵۰۰ متر مکعب به بهره‌برداری رسید.
ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره ۲ دانشگاه علامه‌طباطبائی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی، ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره 2 دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر روح‌الله محمد علی‌نژاد عمران، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست و جمعی از مدیران و روسای دانشکده‌ها افتتاح شد.
مهندس احسان کدخدایی، مدیر فنی و عمرانی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره 2 این دانشگاه با ظرفیت 2هزار و 500 متر مکعب و با مبلغی بیش از 15 میلیارد ریال در بازه زمانی 2سال ساخته و راه‌اندازی شده است.
وی تاکید کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، تأمین سوخت موتورخانه‌های پردیس شماره 2 و 27 هکتار از اراضی آن پردیس که پیش از این به وسیله سوخت گازوئیل انجام می‌شد، با گاز شهری انجام می‌شود. همچنین با راه‌اندازی این پروژه همه انشعابات پردیس شماره 2 دانشگاه علامه‌طباطبائی شامل آب، گاز و برق کامل شده است.
مهندس کدخدایی تصریح کرد: ایستگاه فشار قوی گاز پردیس شماره 2 یکی از بزرگترین پروژه‌های تامین گاز دانشگاه علامه‌طباطبائی است که با احداث ساختمان ایستگاه و لوله‌کشی فشار قوی و فشار ضعیف بطول بیش از هزار متر، تمام اصول و مقررات نظام مهندسی در آن رعایت و همچنین با دریافت تاییدیه‌های لازم از شرکت گاز رسانی به صنایع انجام شده است.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معاونت توسعه و مدیریت منابع پردیس شماره 2 پروژه گازرسانی


نظر شما :