با حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ؛

حسین فرهادی «فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مرکزی دانشگاه علامه‌طباطبائی حوزه ستادی» شد

۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۷ کد : ۲۳۶۹۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۲۹
با حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ حسین فرهادی به عنوان «فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مرکزی دانشگاه علامه‌طباطبائی حوزه ستادی» منصوب شد.
حسین فرهادی «فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مرکزی دانشگاه علامه‌طباطبائی حوزه ستادی» شد

به گزارش روابط عمومی، آیین تکریم ومعارفه مسئول بسیج کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، حسین نصیرزاده، فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه در محل اتاق شورا حوزه ریاست سازمان مرکزی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.
در این آیین ضمن قدردانی از زحمات مهدی میرزائی‌تبار مسئول پیشین بسیج کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی، با حکمی از سوی سرهنگ پاسدار قاسم ممی‌خانی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ، حسین فرهادی به عنوان «فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مرکزی دانشگاه علامه‌طباطبائی حوزه ستادی» معرفی شد.
دکتر معتمدی در این آیین ضمن قدردانی از مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشگاه علامه‌طباطبائی، گفت: بسیج و بسیجی فرهنگی است که باید بتوانیم با آن زندگی کنیم و بیشتر و بیشتر نسبت به ابعاد این فرهنگ آگاه شویم و خود را با آن تطبیق دهیم.
وی ادامه داد: بسیج از برکات نظام جمهوری اسلامی است که متاثر معارف اسلامی شکل گرفته و واقعا الگو است. بسیج و بسیجی در عین بی ادعایی، ایثارگر است و در حالی که کم توقع است اما بیشترین خدمت را انجام می‌دهد. بسیج برای نظام جمهوری اسلامی عنصر قدرت است.
 رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با بیان اینکه بسیج استادی، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی، کارهای بزرگی در پیش دارند، افزود: یکی از ویژگی‌های بسیج، باز بودن درِ آن به روی همه علاقه‌مندان است. نباید هیچ وقت انحصار ایجاد کنیم. کسانی که سابقه زیادی در بسیج دارند می‌توانند از لحاظ معرفتی و حمایتی کمک بیشتری کنند اما افراد تازه وارد هم باید مورد استقبال قرار گیرد تا بتوانیم این فضا را گسترش دهیم.
وی با اشاره به کنشگری بسیج در جامعه، تاکید کرد: در فضای دانشگاه ما ماموریت بزرگی درباره نسل هوشمند و جوان این مملکت ما وظیفه داریم به این نسل کمک کنیم تا بتوانند برای خدمت و فردای جامعه آماده شوند. این نسل باید به خوبی با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی آشنا شود.
دکتر معتمدی گفت: بخشی از این آشنایی در کلاس‌ها آموزش داده می‌شود اما بخش مهم‌تر را باید بتوانیم با رفتار و عمل بسیجی‌وار به نسل جدید آموزش دهیم. افراد بسیجی به شکل متفاوتی نسبت به دانشگاه و مسائل دانشجو حساس و کمک کننده هستند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی تکریم و معارفه بسیج کارکنان دانشگاه


نظر شما :