اطلاعیه شماره ۶ انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی

۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۵ کد : ۲۳۶۷۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۷۳
اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه شماره ۶، نتایج مرحله دوم انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویان را اعلام کرد.
اطلاعیه شماره ۶ انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی

کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه شماره 6 خود نتایج مرحله دوم انتخابات شورای صنفی-رفاهی دانشجویان را اعلام کرد.
 در این اطلاعیه آمده است: «پیرو برگزاری مرحله دوم انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان، در تاریخ 8 آذرماه 1402 (به صورت مجازی) و با دریافت خروجی آرا از سامانه مربوطه و بررسی نتایج کسب شده از انتخابات، در دانشکدۀ اقتصاد، موسسه بیمه اکو، خوابگاه شهید گلعذاری و خوابگاه شهید عضدی میزان آرا به حدنصاب لازم رسیده است و داوطلبان این دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها، اکثریت نسبی آرا را کسب کرده‌اند.
دانشکده آمار، ریاضی وعلوم کامپیوتر، به دلیل عدم مشارکت 20 درصد از کل دانشجویان واجد شرایط واحد، انتخابات رسمیت نیافته و با توجه به تبصره 2 ماده 18 آیین‌نامه شوراهای صنفی- رفاهی دانشجویی، انتخابات این دانشکده به دور دوم کشیده شده و به صورت مجازی در روز چهارشنبه، 22 اذرماه 1402 از ساعت 9 صبح، در سامانه الکترونیکی http://vote.atu.ac.ir برگزار می‌شود.
همچنین در خوابگاه شهید همت  به دلیل عدم مشارکت 20 درصد از کل دانشجویان واجد شرایط واحد، انتخابات رسمیت نیافته و با توجه به تبصره 3 ماده 18 آیین نامه شوراهای صنفی- رفاهی دانشجویی، انتخابات بعدی در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
بر اساس جدول زمان‌بندی فعالیت‌های انتخابات شوراهای صنفی-رفاهی دانشجویان، داوطلبان جهت درخواست تجدید نظر در نتایج اعلام شده می‌توانند روز شنبه، تاریخ 11 آذرماه 1402 درخواست‌های خود را به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی stu@atu.ac.ir (کمیته اجرایی برگزاری انتخابات) ارسال کنند.
در صورتی که در بازه زمانی اعلام شده درخواستی مبنی بر تجدید نظر و اعتراض به نتیجه انتخابات به کمیته اجرایی ارسال نشود، نتایج اولیه به عنوان نتایج نهایی تلقی خواهد شد».
 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی انتخابات شورای صنفی شورای صنفی رفاهی دانشجویان اداره خدمات و رفاه دانشجویان


نظر شما :