گزارش تصویری؛

نشست مشترک معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی

۰۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۲ کد : ۲۳۶۴۰ خبر روز
تعداد بازدید:۲۹۵۶
نشست مشترک معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با هدف تعامل در حل مسائل کشور و حمایت دولت از این دانشگاه برگزار شد.
نشست مشترک معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، نشست مشترک دکتر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان، مدیران و روسای دانشکده‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.
این نشست به منظور معرفی ظرفیت‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی در تعامل با قوه مجریه در جهت حل مشکلات و مسائل اساسی و زیربنایی دولت با بهره‌گیری از حوزه علوم انسانی و همچنین اخذ حمایت دولت نسبت به تقویت زیرساخت‌ها و توسعه حیطه‌های مختلف علمی و پژوهشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن شورای حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.
همچنین در این نشست طرح تجمیع دانشگاه، افزایش خوابگاه‌های متأهلی، ارتباط دولت و دانشگاه، آینده پژوهی و همچنین برنامه تحول در علوم انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی درخصوص رفع برخی مسائل و مشکلات این دانشگاه اتخاذ شد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معاون اول رئیس جمهور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عبدالله معتمدی محمد مخبر محمدعلی زلفی گل


نظر شما :