با حضور رئیس دانشگاه؛

سامانه مشاوره مجازی کلینیک حقوقی دانشگاه علامه‌طباطبائی آغاز به کار کرد

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰ کد : ۲۳۵۶۴ خبر روز
تعداد بازدید:۴۷۳
سامانه مشاوره مجازی کلینیک حقوقی دانشگاه علامه‌طباطبائی به همت دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه آغاز به کار کرد.
سامانه مشاوره مجازی کلینیک حقوقی دانشگاه علامه‌طباطبائی آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی، سامانه مشاوره مجازی کلینیک حقوقی دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس این دانشگاه و به همت دانشکده حقوق و علوم سیاسی به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد. این سامانه برای نخستین بار در بین دانشگاه‌های کشور راه‌اندازی شده و خدمات تخصصی و باکیفیت حقوقی را به صورت مجازی به همه کارکنان دانشگاه و هموطنان داخل و ایرانیان خارج از کشور ارائه می‌دهد.
دکتر مجید عباسی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی در آیین آغاز به کار این سامانه گفت: یکی از سیاست‌های دانشگاه، پاسخ به بخشی از نیازهای جامعه و به تبع آن مسائل حقوقی است. پرونده‌های حقوقی و مشکلات قضایی زیادی در بین مردم وجود دارد و استفاده از مشاور حقوقی و وکیل نیز برای مردم هزینه‌بر و زمان‌بر است در صورتی که گاهی با یک مشاوره حقوقی ساده در کوتاه‌ترین زمان و با پرداخت هزینه کم، مسئله به راحتی حل می‌شود.
وی با بیان اینکه هموطنان داخل ایران و ایرانیان خارج از کشور که نیاز به مشاور حقوقی مطمئن دارند، جامعه هدف ما هستند، ‌افزود: با راه‌اندازی سامانه مشاوره مجازی کلینیک حقوقی، پیگیر رفع نیازها و مشکلات حقوقی جامعه و کمک‌ به گروه‌های هدف هستیم.
دکتر عباسی گفت: بخش دیگری از جامعه هدف ما قوه قضائیه است؛ چون افرادی که به قوه قضائیه مراجعه می‌کنند از کوچکترین مسائل حقوقی اطلاع ندارند و یک مشاوره ساده می‌تواند آنها را نسبت به مسائل آگاه و کار را برای مسئولان قوه قضائیه راحت‌تر کند.
بر اساس این گزارش سامانه مشاوره مجازی کلینیک حقوقی دانشگاه علامه‌طباطبائی پس از دو سال برنامه‌ریزی کار خود را در دو بخش آغاز کرده است. 
در این سامانه امکان دریافت نوبت برای مشاوره حقوقی با استادان حقوق دانشگاه علامه‌طباطبائی و مشاوران مورد تایید این دانشگاه در زمینه‌های مختلف حقوقی فراهم شده است. شهروندان داخل و خارج از کشور می‌توانند پس از دریافت نوبت، در روز و ساعت مشخص شده، به صورت مجازی از مشاور حقوقی خود در خصوص مسائل مختلف حقوقی مشاوره دریافت کنند.
هموطنان داخل و ایرانیان خارج از کشور می‌توانند با اطمینان خاطر توسط یکی از استادان و مشاوران حقوق دانشگاه علامه‌طباطبائی که دارای تجربه بالای وکالت است مورد مشاوره قرار گیرند و پاسخ حرفه‌ای، دقیق و کامل خود را دریافت کنند.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دانشکده حقوق و علوم سیاسی کلینیک حقوقی سامانه آنلاین مشاوره حقوقی


نظر شما :