به همت مدیریت همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد؛

کارگاه علمی بین‌المللی «اقتصاد سیاسی بحران بین‌المللی»

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۲ کد : ۲۳۵۳۹ خبر روز
تعداد بازدید:۷۴۱
کارگاه علمی بین المللی «اقتصاد سیاسی بحران بین المللی» به همت مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه در تالار صلح دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد. 
کارگاه علمی بین‌المللی «اقتصاد سیاسی بحران بین‌المللی»

به گزارش روابط عمومی، کارگاه علمی بین‌المللی «اقتصاد سیاسی بحران بین المللی» با تدریس دکتر «ایگور ماتویف»، از اندیشمندان و دیپلمات‌های نامدار و برجسته این کشور و عضو باشگاه والدای روسیه به همت مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه علامه‌طباطبائی درمحل تالار صلح دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار شد.
دکتر ماتویف در این کارگاه 4روزه که با حضور دانشجویان رشته‌های علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای برگزار شد به بیان مباحثی درباره تعریف اقتصاد سیاسی بحران، انواع اقتصاد سیاسی مرتبط با بحران‌های بین‌المللی، اقتصاد سیاسی دولت‌های ورشکسته، اقتصاد سیاسی دولت‌های دوپاره و اقتصاد سیاسی دولت‌هایی که از درون دارای تعارضات چندگانه هستند پرداخت.
مباحث کارگاه، شامل سمینارهایی تعریف شده بود که با مشارکت و همکاری فعال دانشجویان انجام شد. دانشجویان پیش از هر جلسه مواد درسی و مقالاتی را که توسط مدرس و دبیر اجرایی کارگاه برای آن‌ها ارسال شده بود، مطالعه می‌کردند و در نیمه دوم کلاس آن مباحث، مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت. بخش پایانی هر کلاس نیز به پرسش و پاسخ بین دانشجویان و مدرس کارگاه اختصاص داشت.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دانشکده حقوق و علوم سیاسی اقتصاد سیاسی کارگاه علمی بین المللی ایگور ماتویف


نظر شما :