اعلام نتایج انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان در آبان‌ماه ۱۴۰۲ (اطلاعیه شماره ۴)

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۰ کد : ۲۳۴۸۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۵۸
کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی– رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه شماره ۴ خود نتایج اولیه برگزاری انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجویان را اعلام کرد.
اعلام نتایج انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان در آبان‌ماه ۱۴۰۲ (اطلاعیه شماره ۴)

کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی– رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه شماره 4 خود نتایج اولیه برگزاری انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجویان در آبان 1402 را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: «پیرو برگزاری انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان در تاریخ 24 آبان‌ماه 1402(به صورت مجازی) و با دریافت خروجی آرا از سامانه مربوطه و بررسی نتایج کسب شده از انتخابات، در دانشکده علوم ارتباطات، خوابگاه شهید سلامت و خوابگاه شهید فرهمند؛ میزان آراء به حدنصاب لازم رسیده است و داوطلبان دانشکده علوم ارتباطات، خوابگاه شهید سلامت و خوابگاه شهید فرهمند، اکثریت نسبی آراء را کسب کرده‌اند و نفرات برتر به شرح جدول زیر معرفی می‌شوند. 
در خوابگاه شهید همت و خوابگاه شهید گلعذاری به دلیل عدم مشارکت 20 درصد از کل دانشجویان واجد شرایط واحد، انتخابات رسمیت نیافته و با توجه به تبصره 2 ماده 18 آیین‌نامه  شوراهای صنفی- رفاهی دانشجویی، انتخابات این خوابگاه‌ها  به دور دوم کشیده شده و به صورت مجازی در روز چهارشنبه، 8 آذرماه 1402 از ساعت 9 صبح، در سامانه الکترونیکی http://vote.atu.ac.ir برگزار می‌شود.
بر اساس جدول زمان‌بندی فعالیت‌های انتخابات شوراهای صنفی- رفاهی دانشجویان، داوطلبان جهت درخواست تجدید نظر در نتایج اعلام شده می‌توانند روز یکشنبه، 28 آبان‌ماه 1402 درخواست‌های خود را به صورت مکتوب به نشانی الکترونیکی stu@atu.ac.ir (کمیته اجرایی برگزاری انتخابات) ارسال کنند.
گفتنی است در صورتی که در بازه زمانی اعلام شده درخواستی مبنی بر تجدید نظر و اعتراض به نتیجه انتخابات، به کمیته اجرایی ارسال نشود، نتایج اولیه به عنوان نتایج نهایی تلقی خواهد شد».

دانلود نتایج شمارش آراء انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه به ترتیب آراء کسب شده
 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی انتخابات شورای صنفی اعلام نتایج


نظر شما :