دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان نماینده منطقه ای انجمن آسیایی حقوق بین الملل معرفی شد

۱۲ دی ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۳۳۵ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۶۳۹
نام دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی کشور در فهرست دفاتر منطقه ای آسیایی حقوق بین الملل درج گردید.
دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان نماینده منطقه ای انجمن آسیایی حقوق بین الملل معرفی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به دنبال امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و انجمن آسیائی حقوق بین الملل در آذرماه سال جاری و درج نام دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان شعبه ایرانی غرب آسیای این انجمن، فعالیت ها و همکاری های متقابلی آغاز خواهند کرد.  

این تفاهم نامه همکاری با توجه به ظرفیت های علمی و پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه حقوق بین الملل به امضا رسیده است و طی آن قرار است مباحث و زمینه های همکاری این نهاد علمی با دانشگاه های غرب آسیا از طریق دانشگاه علامه طباطبائی پیگیری و دنبال گردد.

لازم به ذکر است انجمن آسیایی حقوق بین الملل به عنوان یک نهاد غیر دولتی و غیر سیاسی تنها محفل معتبر حقوقی در سطح آسیاست که همه حقوقدانان بر جسته آسیا و از جمله حقوقدانان آسیایی دارای سابقه عضویت در نهادهای تخصصی حقوقی و قضایی بین المللی در آن عضویت دارند. این انجمن سالیانه کنفرانس هایی  برای ارتقاء دانش حقوق بین الملل در آسیا برگزار و نیز به صورت مستمر جلسات هم اندیشی میان حقوقدانان آسیایی را میزبانی می کند.


نظر شما :