گزارش تصویری؛

ششمین نشست معاونان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه یک کشور در دانشگاه علامه‌طباطبائی

۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۸ کد : ۲۳۳۴۶ خبر روز
تعداد بازدید:۵۸۲
ششمین نشست معاونان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبائی در تالار گفت‌وگوی معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار شد.
ششمین نشست معاونان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه یک کشور در دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، ششمین نشست معاونان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه یک کشور با حضور دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(عتف)، دکتر رشید جعفرپور، قائم مقام و مشاور معاون فرهنگی وزارت علوم، دکتر محمدمهدی ذوالفقارزاده، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت علوم، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی و دبیر شورای هماهنگی معاونین فرهنگی و اجتماعی منطقه یک کشور و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های تربیت مدرس، صنعتی شریف، خوارزمی، هنر، فنی و حرفه‌ای، امیرکبیر، علم و صنعت، فرهنگیان، شاهد، پیام نور و دانشگاه جامع علمی و کاربردی، به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبائی در تالار گفت‌وگو معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار شد.
در این نشست، معاونان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه یک کشور درباره بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها بحث و تبادل نظر کردند. 
دکتر کلانتری با تاکید بر اینکه به تعداد زیادی از برنامه‌های ضد اسرائیلی نیاز داریم، گفت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، تمام فجایعی که در منطقه غزه و فلسطین اتفاق افتاد با حمایت ویژه آمریکا انجام شد.
دکتر اسلامی نیز ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، با آسیب‌شناسی وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه یک، بر ضرورت برنامه‌های ایجابی برای عموم دانشگاهیان تاکید کرد.


 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معاونان فرهنگی منطقه یک معاونت فرهنگی و اجتماعی


نظر شما :