پیام تسلیت رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پی درگذشت دکتر مهرعلی لطفی

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۱ کد : ۲۳۲۸۹ خبر روز
تعداد بازدید:۹۶۶
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی، ضایعه جانگداز درگذشت دکتر مهرعلی لطفی، عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی را تسلیت گفت.
پیام تسلیت رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پی درگذشت دکتر مهرعلی لطفی

به گزارش روابط عمومی،‌ در پی درگذشت دکتر مهرعلی لطفی،‌ عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه‌طباطبائی و از جانبازان پر افتخار هشت سال دفاع مقدس،‌ دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام دکتر عبدالله معتمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
«درگذشت استاد فرهیخته دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر مهرعلی لطفی که از استادان با اخلاق، نیک نام و متدین دانشکده و همچنین از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس بودند، مایه اندوه بسیار گشت.
فقدان این استاد ارزشمند که سالیان متمادی در امر آموزش و تربیت جوانان این مرزوبوم و تولید آثار علمی اهتمام ورزید، بسیار تاسف بار است.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علامه‌طباطبائی، ضمن پاسداشت خدمات و تلاش‌های آن مرحوم، این مصیبت جبران‌ناپذیر را به خانواده محترم ایشان و دانشگاهیان گرانقدر تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم. روحش شاد و یادش گرامی باد».

عبدالله معتمدی
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی

 

 

 

 


نظر شما :