تجمع دانشگاهیان دانشگاه علامه‌طباطبائی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد

۲۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۴ کد : ۲۳۱۲۵ خبر روز
تعداد بازدید:۱۵۶۵
تجمع اعتراضی دانشگاهیان دانشگاه علامه‌طباطبائی در محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین پس از اقامه نماز ظهر و عصر در جوار مقبره شهدای این دانشگاه برگزار شد.
تجمع دانشگاهیان دانشگاه علامه‌طباطبائی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، در پی اقدام بی‌رحمانه رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، که منجر به شهادت صدها کودک و زن شد، تجمع اعتراضی دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی، امروز، 29 مهرماه 1402، با حضور هئیت رئیسه، مدیران، دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه، پس از اقامه نماز ظهر و عصر، در جوار مقبره مطهر شهدای گمنام دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
در این تجمع حجت‌الاسلام دکتر سیدصدرالدین شریعتی، رئیس اسبق دانشگاه علامه‌طباطبائی و عضو هئیت علمی بازنشسته این دانشگاه به سخنرانی پرداخت، همچنین بیانیه دفتر نهاد رهبری دانشگاه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیتسی قرائت شد.
بر اساس این گزارش، دانشگاهیان دانشگاه علامه‌طباطبائی با در دست داشتن پلاکارد و دست‌نوشته و سر دادن شعارهایی همچون «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب؛ شکست صهیونیست باشد قریب»، «نسل‌کشی در غزه، جنایت جنگی است»، «پیام ما یک کلام؛ انتقام، انتقام»، «اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «هیهات مناالذله»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «خیبر، خیبر یا صهیون» و «ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی ابراز کردند.
همچنین حاضران در تجمع دانشگاه علامه‌طباطبائی که تصاویری از شهدای فلسطین را با خود همراه داشتند، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، خواستار توقف جنایات در غزه شدند.
این تجمع اعتراضی به همت دانشگاه علامه‌طباطبائی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و بسیج اساتید این دانشگاه برگزار شد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی تجمع اعتراضی محکومیت اسرائیل حمایت از فلسطین بسیج اساتید دانشگاه نهاد رهبری


نظر شما :