اطلاعیه وام دانشجویی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۲۸ مهر ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۳ کد : ۲۳۱۰۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۰۹۸
اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام برای تسهیلات دانشجویی در نیم‌سال اول ۱۴۰۳_۱۴۰۲ را اعلام کرد.
اطلاعیه وام دانشجویی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام برای تسهیلات دانشجویی در نیم‌سال اول 1403_1402 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
«با آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانشجویان، به اطلاع دانشجویان محترم متقاضی دریافت وام‌های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه می‌رساند که ثبت تقاضای وام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان https://refah.swf.ir بر اساس جدول زمان‌بندی از تاریخ 1 آبان‌ماه 1402 فعال است و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام کنند».

براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:
-    اولویت پرداخت وام با دانشجویان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است.
-    دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نیستند (درخواست سایر وام ها بلامانع است).
-    سنوات مجاز جهت درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته 4 نیمسال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته 8 نیمسال تحصیلی است.
-    دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی جاری برای نخستین بار تقاضای دریافت وام‌های صندوق را دارند، فقط با ثبت اطلاعات سند تعهد جدید (دارای شماره شناسه و رمز تصدیق) امکان دریافت وام را خواهند داشت.
-    سقف مبلغ ضمانت وام‌های دانشجویی، برای کارمندان قراردادی به 60 و برای کارمندان پیمانی یا رسمی به 120 میلیون تومان افزایش یافته است. 
-    ارائه گواهی کسر از حقوق صرفاً برای دانشجویانی که بالاتر از 120 میلیون تومان وام دریافت می‌کنند، الزامی است.
-    ثبت شماره حساب بانک تجارت و شماره شبا آن توسط کلیه دانشجویان متقاضی وام در سامانه یکپارچه الزامی است.


 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی وام دانشجویی اداره خدمات و رفاه دانشجویی


نظر شما :