رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در اجتماع دانشگاهیان؛

اگر رفتارهای ددمنشانه رژیم صهیونیستی ادامه یابد، پاسخ مردم ایران متفاوت خواهد بود+فیلم

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۷ کد : ۲۳۰۹۹ خبر روز
تعداد بازدید:۶۳۰
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور در اجتماع دانشگاهیان ضمن محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه گفت: اگر رفتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند، پاسخ مردم مسلمان ایران متفاوت خواهد بود.
اگر رفتارهای ددمنشانه رژیم صهیونیستی ادامه یابد، پاسخ مردم ایران متفاوت خواهد بود+فیلم

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی روز چهارشنبه، 26 مهرماه 1402 در حاشیه تجمع بزرگ دانشگاهیان و پزشکان در میدان فلسطین در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا گفت: امروز شاهد حضور گسترده مردم در تجمع اعتراضی به جنایات رژیم صهیونیستی هستیم . اتفاقاتی که در فلسطین رخ می‌دهد رفتارهای غیرقابل تصور و ددمنشانه است.
وی تاکید کرد: در گذشته هم شاهد جنایات زیادی از رژیم صهیونیستی بوده‌ایم اما اتفاقاتی که این روزها در فلسطین رخ می دهد، بسیار متفاوت‌تر است.
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی تصریح کرد: انتظار می‌رود امت اسلامی یکپارچه به این رفتارها واکنش نشان دهند و مجامع بین‌المللی را وادار کنند که نقش بازدارنده داشته باشند و رژیم اشغالگر را متنبه و وادار کنند که دست از این اقدامات غیرانسانی بردارند.

ملت ایران با حساسیت، به مسئله فلسطین به عنوان مسئله نخست مسلمانان توجه دارد
وی ادامه داد: این رژیم کودک‌کش این‌بار بیرحمی و قصاوت را به بالاترین حد رسانده و در این شرایط دنیا هم واکنش‌های مناسبی نداشته که باعث جسارت و جری‌تر شدن این رژیم اشغالگر شده است.
دکتر معتمدی یادآور شد: مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی برای جلوگیری از این رفتارها باید در قالب نشست‌ها و تصمیمات اساسی، این رژیم را وادار کنند که از این جنایات دست بردارد. اگر کشورهای اسلامی و نهادهای بین‌المللی رژیم صهیونیستی را وادار به توقف حملات نکنند، این رژیم اشغالگر روز به روز جری‌تر و بدتر می‌شود.
وی با بیان اینکه ملت ایران با حساسیت به مسئله فلسطین به عنوان مسئله نخست مسلمانان توجه دارد و نگران است، تاکید کرد: اگر این رفتارها ادامه پیدا کند نوع پاسخ مردم مسلمان ایران متفاوت خواهد بود.


نظر شما :