دوره معرفتی مهارتی «حامیم۲» ویژه دانشجویان پسر دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد

۲۴ مهر ۱۴۰۲ | ۲۳:۱۲ کد : ۲۳۰۶۱ خبر روز
تعداد بازدید:۵۷۸
دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در قالب «دوره معرفتی مهارتی» ویژه پسران دانشگاه علامه‌طباطبائی به‌همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، برگزار شد. 
دوره معرفتی مهارتی «حامیم۲» ویژه دانشجویان پسر دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد



به گزارش روابط عمومی، دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در قالب دوره معرفتی مهارتی (حامیم 2)، ویژه پسران دانشگاه علامه‌طباطبائی، به‌همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، برگزار شد.
این دوره از 18 تا 21 مهرماه سال جاری در مجتمع رفاهی و فرهنگی اداره بنادر دریایی چمخاله از توابع شهرستان لنگرود استان گیلان برگزار شد و 80 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه علامه‌طباطبائی از مقاطع و رشته‌های مختلف در آن حضور داشتند. 
در این اردوی سه روزه، کلاس‌های مهارتی با عنوان ازدواج موفق، خود‌شناسی و بحران هویت، مهارت‌های ارتباطی، مهارت خود کنترلی و مدیریت زمان با تدریس حجت‌الاسلام سیدضیاء حسینی، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی، حجت‌الاسلام صفاحسینی، معاون این دفتر در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و حجت‌الاسلام مجید حیدر‌زاده، معاون این دفتر در دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد. 
همچنین برگزاری نشست‌ها، دورهمی‌ها، گعده‌های دوستانه، مسابقه عکاسی و جلسات پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های این دوره بود.   

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی حامیم2 نهاد رهبری دانشگاه چمخاله دانشجویان پسر


نظر شما :