گزارش تصویری؛

آیین آغاز به کار مدرسه مهارت‌افزایی علوم انسانی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۲۳:۰۴ کد : ۲۲۹۸۲ خبر روز
تعداد بازدید:۵۲۳
مدرسه مهارت‌افزایی علوم انسانی دانشگاه علامه‌طباطبائی، با هدف آموزش و ایجاد بستر کارآفرینی برای دانشجویان علوم انسانی در سال تحصیلی جدید، فعالیت خود را آغاز کرد.
آیین آغاز به کار مدرسه مهارت‌افزایی علوم انسانی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی، آیین آغاز به کار مدرسه مهارت‌افزایی علوم انسانی دانشگاه علامه‌طباطبائی با هدف آموزش و ایجاد بستر کارآفرینی برای دانشجویان علوم انسانی در سال تحصیلی جدید، با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکترعلی آدمی،‌ معاون آموزشی، دکتر وحید رضایی‌تبار، مدیر مرکز مهارت‌افزایی و آموزش‌های تخصصی آزاد، دکتر احمد برجعلی، رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی و جمعی از مدیران و دانشجویان، به همت معاونت آموزشی،‌ در دانشکده روان‌شناسی وعلوم تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.

دکتر معتمدی در این آیین ضمن خوشامد گویی به دانشجویان و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: دانشگاه علامه‌طباطبائی بزرگ‌ترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی در ایران و غرب آسیا است که ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و یکی از این ظرفیت‌ها، دانشجویان این دانشگاه هستند.
وی افزود: امیدوارم دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی بتوانند از ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به دو هدف یعنی رشد شخصیت و خدمت به جامعه و کشور استفاده کنند. 
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی خاطر نشان کرد: آنچه امروز به ما رسیده، مرهون زحمات و خدمات گذشتگان است و الان نوبت ما است که خود را آماده کنیم و در صحنه عمل خدمتگزار مردم، جامعه و آیندگان باشیم.
وی با تاکید بر ضرورت ایجاد علاقه‌مندی به رشته تحصیلی بین دانشجویان، گفت: علاقه‌مندی به رشته تحصیلی، ایجاد انگیزه می‌کند و باعث پیشرفت علمی می‌شود بنابراین تلاش، پشتکار و انگیزه، بسیار مهم  هسنتد، چرا که به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم در رشته خود سرآمد باشیم و با دست پر فارغ‌التحصیل شویم.

دکتر معتمدی با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهد بالاترین ضریب اشتغال در کشور ما مربوط به دانش‌آموختگان علوم انسانی است، افزود: یکی از موضوعات بسیار جدی که ما در دانشگاه دنبال می‌کنیم و در این زمینه نیاز به کمک شما داریم، ایجاد اشتغال است.
وی بیان کرد دانشگاه علامه‌طباطبائی با ایجاد مراکز رشد و پارک علم و فناوری تلاش می‌کند تا دانشجویان متناسب با تخصص و ایده‌هایی که دارند، برای خود اشتغال ایجاد کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنم دانشجویان از مراکز رشد دانشگاه دیدن کنند و ایده‌های خلاقانه و فناورانه خود را ارائه دهند تا بعد از تایید در شورای دانشکده، زمینه رشد و پرورش آن ایده توسط این مراکز برای دانشجویان فراهم شود.
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پایان سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: امیدوارم که دوره تحصیل در این دانشگاه، جزو بهترین دوره‌های زندگی شما باشد. البته هر دانشجو تلاش بیشتری کند، وقت بیشتری بگذارد و از ظرفیت‌های دانشگاه به خوبی استفاده کند، به طور قطع نتیجه مطلوب‌تری می‌بیند.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی مدرسه مهارت افزایی مرکز آموزش های تخصصی آزاد


نظر شما :