شرایط ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی برای دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲

۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۲۳:۱۰ کد : ۲۲۹۶۰ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۴۶۱
اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی (غیربومی) متقاضی خوابگاه را اعلام کرد.
شرایط ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی برای دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲

اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانشجویان، در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی (غیربومی‌) متقاضی خوابگاه در نیم‌سال اول سال تحصیلی 1403-1402 را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: ثبت‌نام خوابگاه و انتخاب اتاق برای دانشجویان ورودی جدید در مقطع کارشناسی، پس از انجام انتخاب واحد در نیمسال اول تحصیلی 1403-1402 به صورت الکترونیکی، از طریق سامانه خوابگاهی گلستان به نشانی https://ems.atu.ac.ir امکان‌پذیر است.
بر این اساس همه دانشجویان مقطع کارشناسی غیر بومی ورودی جدید می‌توانند از ساعت 13 روز پنج شنبه 20 مهرماه تا روز یکشنبه 23 مهرماه 1402 با مراجعه به سامانه خوابگاهی گلستان، نسبت به انتخاب اتاق اقدام کنند.
اداره خوابگاه‌های دانشجویی تاکید کرده است که همه مراحل ثبت نام خوابگاه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود؛ بنابراین دانشجویان از مراجعه حضوری به اداره خوابگاه‌ها خودداری کنند.
همه خوابگاه‌های دانشگاه از ساعت 8 صبح روز جمعه 21 مهرماه 1402 آماده اسکان دانشجویان جدید در مقطع کارشناسی است.
 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی اداره خوابگاه ها دانشجویان نوورود دانشجویان کارشناسی جدید نیم سال اول تحصیلی


نظر شما :