اعلام حمایت دانشگاهیان دانشگاه علامه‌طباطبائی از مردم فلسطین و عملیات «طوفان الاقصی»

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۲۳:۵۹ کد : ۲۲۹۳۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۹۵
همزمان با عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» در سرزمین اشغالی، ظهر یکشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲، نمازگزاران دانشگاه علامه‌طباطبائی بعد از اقامه نماز ظهر، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و این حرکت جهادی اعلام کردند.
اعلام حمایت دانشگاهیان دانشگاه علامه‌طباطبائی از مردم فلسطین و عملیات «طوفان الاقصی»

به گزارش روابط عمومی،‌ همزمان با عملیات بزرگ طوفان الاقصی در سرزمین اشغالی، یکشنبه 16 مهرماه 1402، نمازگزاران دانشگاه علامه‌طباطبائی بعد از اقامه نماز ظهر در مسجد امام علی(ع)، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و اقدام شجاعانه مجاهدان محور مقاومت اعلام کردند.
حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بعد از اقامه نماز ظهر با تبریک موفقیت‌های به دست آمده در جبهه مقاومت اسلامی و اقدام شجاعانه مردم مظلوم فلسطین در رویارویی و مقابله با رژیم غاصب اسرائیل، اظهار کرد: این پیروزی گران‌بها و پیشرفت جبهه مقاومت، مایه افتخار و نتیجه استقامت و پایداری  فلسطینی‌ها و تحقق وعده الهی است.
وی با اشاره به آیه 38 سوره مبارکه حج مبنی بر «إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا اِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ» همانا خداوند از کسانى که ایمان آورده اند دفاع مى‌کند، که خدا هیچ خیانت‌پیشه ناسپاس را دوست ندارد، افزود: خدای متعال در رویارویی حق و باطل مدافع کسانی است که ایمان آوردند و بر ایمان و عهد خود استقامت و پافشاری می‌کنند و با تکیه بر ایمان و امداد الهی راه حق را پیموده و با باطل مبارزه می‌کنند.
حجت‌الاسلام اکبری اقدم خاطرنشان کرد: امروز شاهد این مسئله هستیم، رژیمی که داعیه‌دار قدرت و تجهیزات غیرقابل‌ نفوذ در دنیا بود در مقابل قدرت ایمان و اسلام سست شده و به زانو درآمد.

وی به آیه 40 سوره مبارکه حج مبنی بر «وَلَیَنصُرَنَّ ٱللَّهُ مَن یَنصُرُهُۥٓ إِنَّ ٱللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» اشاره کرد و گفت: هر کس خدا را یاری کرده و در مسیر تحقق وعده‌های الهی خالصانه گام بردارد، خدای بزرگ او را کمک می‌کند و پیروز می‌گرداند و به طور قطع در وعده الهی تخلف نیست.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه‌طباطبائی پیروزی‌های نیروهای مقاومت را جلوه واقعی تحقق وعده الهی دانست و از آن به عنوان الگوی زنده برای جهانیان و جوانان مؤمن در سراسر دنیا یاد کرد و تاکید کرد: امیدوارم حرکت شجاعانه نیروهای مقاومت فلسطین سرآغازی بر پیروزی‌های مداوم این نیروها باشد و طبق فرموده مقام معظم رهبری، قدس شریف که پاره تن اسلام است، بزودی از دست غاصبان صهیونیست آزاد شود.
گفتنی است، دانشجویان و استادان دانشگاه علامه‌طباطبائی بعد از اقامه نماز ظهر، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات منا الذله»، برائت خود را از خباثت‌ها و شرارت‌های رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند. 
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی حمایت از مردم فلسطین طوفان الاقصی قدس


نظر شما :