حسین میرزایی «مدیر امور فرهنگی» دانشگاه علامه‌طباطبائی شد

۱۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۳ کد : ۲۲۸۹۴ خبر روز
تعداد بازدید:۲۰۲۳
با حکمی از سوی رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر حسین میرزایی به عنوان «مدیر امور فرهنگی» دانشگاه منصوب شد.
حسین میرزایی «مدیر امور فرهنگی» دانشگاه علامه‌طباطبائی شد

به گزارش روابط عمومی، با حکمی از سوی دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر حسین میرزایی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی، به‌عنوان «مدیر امور فرهنگی» دانشگاه، منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: «با توجه به صلاحیت‌های علمی و فرهنگی جنابعالی، به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به موجب این حکم به‌عنوان "مدیر امور فرهنگی" دانشگاه منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در راستای پیاده‌سازی سند دانشگاه اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نیز سند راهبردی دانشگاه به‌طور ویژه اهتمام داشته باشید».
گسترش اندیشه‌ها و ارزش‌های والای برخاسته از تفکر دینی و انقلاب اسلامی ایران، ایجاد فضای نشاط و پویایی و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در قالب‌های نوین و خلاقانه سیاست‌گذاری و تدوین راهبردها و برنامه‌ها در جهت گسترش فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی، رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی در محیط‌های اساتید، دانشجویی و کارکنان دانشگاه، تسهیل، حمایت و نظارت بر گسترش و پویایی انجمن‌های علمی -دانشجویی، تسهیل، حمایت و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در خانه‌های دانشجویی، تسهیل، حمایت و نظارت بر برگزاری مناسبت‌های مرتبط با ارزش‌های انقلاب اسلامی و برنامه‌ریزی جهت ارتقاء مشارکت دانشگاهیان در برنامه‌های فرهنگی و پیشبرد مأموریت‌های مذکور، بخشی از وظایف محوله مدیر امور فرهنگی دانشگاه است.
گفتنی است، دکتر حسین میرزایی، عضو هیئت علمی گروه مطالعات فرهنگی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی است.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معاونت فرهنکی و اجتماعی مدیر امور فرهنکی حسین میرزایی


نظر شما :