با تقدیر وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی؛

دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی، برگزیدۀ دومین سوگوارۀ بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» شد

۱۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۳ کد : ۲۲۸۹۱ خبر روز
تعداد بازدید:۸۰۲
دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه علامه‌طباطبائی، رتبۀ نخست بخش عکاسی «دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع)؛ پویش تولید محتوای رسانه‌ای و کنشگری عاشورایی در فضای مجازی» را کسب کرد.
دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی، برگزیدۀ دومین سوگوارۀ بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» شد

به گزارش روابط‌عمومی، سامان خدایاری، دانشجوی مقطع دکتری رشته ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی، رتبۀ نخست «دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع)؛ پویش تولید محتوای رسانه‌ای و کنشگری عاشورایی در فضای مجازی» را کسب کرد.
دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع)؛ پویش تولید محتوای رسانه‌ای و کنشگری عاشورایی در فضای مجازی با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و خدایاری، دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه موفق شد از بین بیش از 12 هزار اثر ارسالی به این سوگواره، در بخش عکاسی (تک عکس برتر حرفه ای)، رتبۀ نخست را کسب کند.
این سوگواره با دبیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مشارکت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در 6 بخش «متون ادبی»، «رسانه‌های تصویری»، «رسانه‌های خبری»، «صوت و رادیو»، «کنشگری عاشورایی» و «گرافیک» برگزار شد و در نهایت با معرفی 64 نفر برتر و 32 نفر شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.
بر اساس این گزارش، 12هزار و 807 اثر به دبیرخانه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) ارسال شد که از این تعداد، 3هزار و 897 اثر گرافیکی، 2هزار و 870 اثر تصویری، 190 اثر خبری، 464 اثر رادیویی، یک‌هزار و 289 اثر متنی و 4هزار و 97 معرفی کنشگر در بخش‌های مختلف این سوگواره به رقابت پرداختند.
سوگواره ملت امام حسین(ع) تلاش می‌کند تا با هم افزایی و شناخت ظرفیت‌ها، نیازها، استعدادها و تبادل تجارب تلاشگران عرصه عاشورا و برانگیختن درک و باور مدیران نسبت به اهمیت تجمیع ظرفیت‌ها و تلفیق سوگواره‌ها، بتواند فضای مجازی را به حسینیه اعظم بدل کند.
گفتنی است، خدایاری با کسب این موفقیت، تعداد جوایز کسب شده خود در عرصۀ ملی و بین‌المللی را به عدد 120 رسانده است.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) سامان خدایاری تک عکس برتر حرفه ای


نظر شما :