گردهمایی مدیران کرسی های زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی دانشگاه ها‌ی جهان

۰۷ دی ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۲۸۴ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۸۵۰
گردهمایی مدیران کرسی های زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور با حضور بیش از 250 نفر از مدیران کرسی های زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسان از 40 کشور دنیا و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه های داخل کشور 28 و 29 دی ماه جاری با میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.
گردهمایی مدیران کرسی های زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی دانشگاه ها‌ی جهان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست دو روزه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌گردد، بررسی وضعیت آموزش زبان فارسی در کشورهای مختلف و هم اندیشی برای تبادل تجربیات و دیدگاه های مدیران کرسی های آموزشی، استادان و ایران شناسان به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت از اهداف این گردهمایی است.

ارائه گزارش ملی از وضعیت زبان فارسی و ایرانشناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی کشورهای مختلف، هم اندیشی در زمینه سرفصل های درسی کرسی های زبان فارسی و ایرانشناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور و هم اندیشی در زمینه منابع درسی و آموزشی در کرسی های زبان فارسی دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور از محورها و دستورکار این نشست است.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این نشست 28 دی ماه جاری با حضور مقامات و مسئولان بلند پایه علمی و فرهنگی کشور در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.


نظر شما :