موسی عبداللهی «سرپرست همکاری‌های علمی بین‌المللی» دانشگاه علامه‌طباطبائی شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۵ کد : ۲۲۷۴۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۹۰۹
با حکمی از سوی رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر موسی عبداللهی به عنوان «سرپرست همکاری‌های علمی بین‌المللی» دانشگاه منصوب شد.
موسی عبداللهی «سرپرست همکاری‌های علمی بین‌المللی» دانشگاه علامه‌طباطبائی شد

به گزارش روابط عمومی، با حکمی از سوی دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر موسی عبداللهی، عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی به عنوان «سرپرست همکاری‌های علمی بین‌المللی» دانشگاه منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: «نظر به صلاحیت‌های علمی و تجربیات اجرائی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست همکاری های بین الملی دانشگاه" منصوب می‌شوید. امیدوار است با برخورداری از الطاف الهی در انجام وظایف محوله موفق باشید».
گسترش فعالیت‌های علمی استادان و دانشجویان در سطح بین‌المللی، افزایش نقش دانشگاه در پیشبرد دیپلماسی علمی، بین‌المللی سازی آموزش و پژوهش، اجرایی سازی تفاهم نامه‌های بین‌المللی، افزایش همکاری‌ها با سازمان های عی و فرهنگی در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی و نهادسازی در سطوح ملی و منطقه ای و بین‌المللی با هدف تداوم بخشی به فعالیت‌های بین‌المللی، بخشی از وظایف محوله مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه است.

دکتر معتمدی همچنین با اهدای لوح از تلاش‌ها و خدمات دکتر سیدجلال‌الدین فرجی، مدیر پیشین همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه، تقدیر کرد.
گفتنی است دکتر عبدالهی عضو هیئت علمی گروه زبان روسی دانشگاه علامه‌طباطبائی است و پیش از این، معاونت پژوهشی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی این دانشگاه را برعهده داشت.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی همکاری های بین الملل موسی عبداللهی عبدالله معتمدی


نظر شما :