با حکم رئیس دانشگاه؛

دکتر روح‌الله محمدعلی نژادعمران، «سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی» دانشگاه علامه‌طباطبائی شد

۰۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۳:۵۴ کد : ۲۲۵۸۶ خبر روز
تعداد بازدید:۲۷۳۸
با حکم رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر روح‌الله محمدعلی نژادعمران به عنوان «سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی» دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد.
دکتر روح‌الله محمدعلی نژادعمران، «سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی» دانشگاه علامه‌طباطبائی شد

به گزارش روابط عمومی، با حکمی از سوی دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر روح‌الله محمدعلی نژادعمران، عضو هیئت علمی گروه آموزشی قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی، به عنوان «سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی» دانشگاه علامه‌طباطبائی معرفی شد.
دکتر معتمدی در آیین تکریم مدیر پیشین و سرپرست جدید حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: قبول مسئولیت از سوی مدیران نشانه تعهد آنها است و همچنین مسئولیتی که در قبال مجموعه دانشگاه احساس می‌کنند.
وی با قدردانی از تلاش‌های دکتر محسن حبیبی، مدیر پیشین حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه‌علامه‌طباطبائی، بیان کرد: ما در این دو سال از کمک‌ها و همراهی‌های دکتر حبیبی بسیار استفاده کردیم و حضور ایشان در حوزه ریاست برای ما کمک بزرگی بود. با این وجود جابه‌جایی دکتر حبیبی نیز به منظور تسهیل در امور دانشگاه، به ویژه دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی انجام شده است.
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی همچنین از دکتر محمدعلی نژادعمران که به عنوان سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه قبول مسئولیت کرد، تشکر کرد و گفت: ایشان شخصیتی قرآنی دارند و امیدوارم به ما کمک کنند که بتوانیم از ظرفیت‌های حوزه ریاست و روابط عمومی همچون گذشته به درستی استفاده کنیم.
دکتر محمدعلی نژادعمران نیز در ادامه گفت: از اعتماد و حسن نظر دکتر معتمدی که این جایگاه خطیر را در مجموعه حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه به من محول کردند، قدردانی می‌کنم. امیدوارم بتوانم آنگونه که شایسته است انجام وظیفه کنم و زحماتی که دکتر حبیبی کشیدند و قابل تقدیر و تشکر است را ارتقا دهم.
وی تاکید کرد: ما در مجموعه حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه در خدمت همه استادان و کارکنان هستیم و هر کاری که از این مجموعه برای انجام و بهبود امور بربیاید، با افتخار انجام می دهیم.

در پایان این مراسم، دکتر معتمدی، با اهدای لوح از تلاش‌ها و خدمات دکتر حبیبی در زمان قبول مسئولیت قدردانی کرد.
گفتنی است دکتر محمدعلی نژادعمران، دکتری علوم قرآن و حدیث دارند و پیش از این مسئولیت گروه آموزشی قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه‌طباطبائی را بر عهده داشتند.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی حوزه ریاست و روابط عمومی روح الله محمدعلی نژادعمران عبدالله معتمدی


نظر شما :