مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی خبر داد:

حضور ۲۵۰ دانشجوی دانشگاه در راهپیمایی اربعین حسینی

۰۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۰ کد : ۲۲۵۶۱ خبر روز
تعداد بازدید:۸۰۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی از حضور ۲۵۰ دانشجوی دختر و پسر این دانشگاه در راهپیمایی اربعین حسینی امسال خبر داد.
حضور ۲۵۰ دانشجوی دانشگاه در راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی، مهیار رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی با اشاره به اینکه نهمین دوره کاروان دانشجویی اربعین حسینی این دانشگاه امروز پنجم شهریورماه عازم عراق شد، گفت: این کاروان به‌همت بسیج دانشجویی و هیئت اصحاب عاشورایی اعزام شده است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی از حضور 250 دانشجوی دختر و پسر این دانشگاه در راهپیمایی اربعین حسینی امسال خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد حدود 150 نفر دانشجوی دختر و 100 نفر دانشجوی پسر هستند.  
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانشجویان در این کاروان، زائر اولی محسوب می‌شوند، افزود: از طریق مرز مهران از کشور خارج و وارد عراق می‌شویم و پس از یک شب سکونت در نجف و زیارت در این شهر، از طریق پیمودن مسیر به سمت کربلا حرکت می کنیم. 
رحیمی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، روز چهاردم شهریورماه یعنی یک روز قبل از اربعین حسینی به تهران باز‌می‌گردیم، گفت: چندین جلسه توجیهی برای دانشجویان زائر دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شده است که به یاری خداوند متعال همه چیزی به خوبی برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی خاطرنشان کرد: برای کاروان دانشجویی راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه برنامه‌های زیارتی و بسته فرهنگی تدارک دیده شده است که امیدواریم مورد استقبال زوار قرار ‌گیرد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی راهپیمایی اربعین بسیج دانشجویی مهیار رحیمی


نظر شما :