رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی؛

تعطیلی دانشگاه‌ها در دستور کار دشمن است

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۱۲ کد : ۲۲۵۴۴ خبر روز
تعداد بازدید:۲۰۰۶
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی با محوریت جهاد تبیین گفت: تعطیلی دانشگاه‌ها در دستور کار دشمن است.
تعطیلی دانشگاه‌ها در دستور کار دشمن است

به گزارش روابط عمومی، دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان بسیجی، با محوریت جهاد تبیین و با شعار «استاد بسیجی؛ جهاد تبیین، ایمان و امید» به مدت 4 روز، با حضور جمعی از استادان بسیجی دانشگاه‌های تهران در مشهد مقدس برگزار شد.
در میزگرد روسای دانشگاه‌ها با محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور،‌ دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت امید آفرینی در جامعه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع‌های دانشجویی و سایر دیدارهایشان، بر موضوع مهم امیدآفرینی تاکید دارند، بنابراین باید تلاش کرد دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به‌خوبی روایت شود. اگر ما این کار را نکنیم افراد دیگری آن را با ۱۸۰ درجه تغییر، روایت خواهند کرد.
وی بیان کرد: اغتشاشات در دانشگاه‌ها، دانشجویان ما را رشد نداد بلکه به سمت لاابالی‌گری بُرد و احساس ناکامی و ناامیدی نسبت به خودشان شکل گرفت. ما با نسلی مواجه هستیم که دشمن تلاش می‌کند ناامید باشد و نسبت به فضای مجازی گرایش زیادی دارد.
دکتر معتمدی با تاکید بر اینکه تعطیلی دانشگاه‌ها در دستور کار دشمن است، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی می خواهند کشف حجاب را به داخل دانشگاه ببرند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی عبدالله معتممدی دانش افزایی استادان بسیجی امید آفرینی


نظر شما :