بر اساس رتبه‌بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛

دانشگاه علامه‌طباطبائی در جایگاه چهارم دانشگاه‌های برتر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور قرار گرفت

۲۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۲:۲۸ کد : ۲۲۵۲۸ خبر روز
تعداد بازدید:۴۷۷
دانشگاه علامه‌طباطبائی بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، در بین دانشگاه‌های این وزارتخانه، در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، جایگاه چهارم را کسب کرد.
دانشگاه علامه‌طباطبائی در جایگاه چهارم دانشگاه‌های برتر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی، وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌های این وزارتخانه را که عملکرد موفقی در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور داشته‌اند، معرفی کرد. بر همین اساس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، فهرست ۱۲ دانشگاه که دانشجویان آن بیشترین رتبه‌ و بیشترین امتیاز را به دست آورده‌اند، منتشر کرده است.
در این رتبه‌بندی دانشگاه علامه‌طباطبائی با کسب پنج رتبه شامل یک رتبه اول، دو رتبه دوم و دو رتبه سوم در جشنواره ملی قرآن دانشجویان، جایگاه‌ چهارم را در بین دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کرد.
دانشگاه امام صادق(ع) با دریافت هشت رتبه برتر که شامل شش رتبه اول، یک رتبه دوم و یک رتبه سوم است، در جایگاه نخست این رده‌بندی قرار گرفت و دانشگاه قم با پنج رتبه شامل سه رتبه اول و دو رتبه سوم جایگاه دوم را به دست آورده است.
دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری نیز با کسب چهار رتبه شامل سه رتبه اول و یک رتبه سوم جایگاه‌ سوم را در بین دانشگاه‌های وزارت علوم در جشنواره ملی قرآن دانشجویان را کسب کرد.
همچنین دانشگاه‌های شیراز، محقق اردبیلی، خوارزمی، شاهد، بیرجند، یزد، تهران و صنعتی امیرکبیر در رتبه‌های دیگر اعلام شده از سوی وزارت علوم قرار دارند. 
بر اساس این گزارش، نمایندگان دانشگاه‌های وزارت عتف در این جشنواره، با کسب ۶۰ رتبه در رشته‌ها و بخش‌های مختلف، بیشترین رتبه را در مقایسه با دیگر دستگاه‌های دانشگاهی به دست آوردند.
گفتنی است این جشنواره در 40 رشته و ۹ بخش، از ۱۶ لغایت ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در ارومیه برگزار شد.

نتایج دانشگاه‌های تابعه وزارت عتف در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم جایگاه چهارم


نظر شما :