گزارش تصویری؛

آماده سازی فضای دانشگاه علامه‌طباطبائی برای روزهای محرم

۲۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۷ کد : ۲۲۴۵۷ خبر روز
تعداد بازدید:۷۰۷
کارکنان و دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی با نزدیک شدن به ایام سوگواری ابا عبدالله(ع) برای آماده‌سازی فضای دانشگاه، جهت برگزاری مراسم عزاداری، اقدام به نصب بنر، پارچه مشکی و سیاهپوش کردن دانشگاه کردند.
آماده سازی فضای دانشگاه علامه‌طباطبائی برای روزهای محرم

به گزارش روابط عمومی، همزمان با فرارسیدن دهه اول ماه محرم سال ۱۴۰۲، فضای دانشگاه‌ها حال و هوای خاصی پیدا کرده است. کارکنان و دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی امسال نیز همچون سال‌های گذشته، با نزدیک شدن به ایام سوگواری ابا عبدالله(ع) در تدارک برگزاری پرشور مراسم محرم هستند و برای آماده‌سازی فضای دانشگاه، جهت برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان، امام حسین (ع)، اقدام به نصب بنر، پارچه مشکی و سیاهپوش کردن دانشگاه کردند.
همچنین چهارمین نشست کارگروه مناسبت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی، به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی، ویژه دانشجویان و کارکنان و استادان دانشگاه، عصر سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ در تالار گفت‌وگو این معاونت برگزار شد.
در این نشست نمایندگان و مسئولان برگزاری پیاده روی اربعین حسینی، طرح‌ها و پیشنهادهای خود درباره مراسم را بیان کردند تا هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شود. همچنین بر اهمیت مستندسازی و بازتاب ثانویه این مراسم و استفاده از ظرفیت موکب‌های صدا و سیمای ملی، جهت پوشش خبری این رویداد عظیم تاکید شد.
ارائه تسهیلات از طریق صندوق رفاه دانشجویی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که نیاز به هماهنگی با مسئولان صندوق رفاه دانشجویی دارد.
گفتنی است بسیج دانشجویی هرساله متولی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در دانشگاه علامه‌طباطبائی است. بر اساس اعلام این نهاد، اطلاعیه پیش ثبت نام پیاده‌روی اربعین امسال نیز، تا چند روز آینده منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در سه حوزه دانشجویان، کارمندی و استادی، ثبت نام کنند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی ماه محرم پیاده روی اربعین


نظر شما :