کسب مقام سوم ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور، توسط کاروان ورزشی دختران دانشگاه علامه‌طباطبائی

۲۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۰ کد : ۲۲۴۳۴ خبر روز
تعداد بازدید:۷۰۶
کاروان ورزشی دختران دانشگاه علامه‌طباطبائی در ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه اراک و دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد، در جمع ۳ دانشگاه برتر کشور قرار گرفت.
کسب مقام سوم ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور، توسط کاروان ورزشی دختران دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور با هدف بهبود سبک زندگی دانشجویی و ایجاد شادابی و نشاط در میان دانشجویان، توسعه و گسترش فرهنگ ورزش همگانی در بین جامعه دانشگاهی و دانشجویان، ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی و دوری از رخوت و سستی دانشجویان، بالابردن سطح مهارت، دانش و کشف استعداد از 21 تا 26 تیرماه 1402 به میزبانی دانشگاه اراک و دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.
ششمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، از 21 تا 25 تیرماه سال جاری در 7 رشته هندپلو، دوچرخه‌سواری، طناب‌زنی، آمادگی جسمانی، دارت، فریزبی و هفت‌سنگ مهارتی با حضور 1500 ورزشکار دختر به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.
در این دوره از رقابت‌ها، دانشگاه علامه‌طباطبائی با کسب رتبه سوم، دانشگاه الزهرا با کسب رتبه دوم و دانشگاه فرهنگیان تهران با کسب رتبه نخست، در مجموع رده‌بندی نهایی در تمامی رشته‌ها، به عنوان دانشگاه های برتر کشور معرفی شدند.
کاروان ورزشی دختران دانشگاه علامه‌طباطبائی در ششمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور موفق به کسب مقام سوم گروهی در رشته هندپلو و کسب دو مدال طلای انفرادی توسط یگانه شریفی در آیتم‌های مسافت و MTA رشته فریزبی شد.
بر اساس این گزارش، مسابقات دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور نیز در این المپیاد از 22 تا 26 تیرماه 1402 در 7 رشته هندپلو، دوچرخه سواری، طناب زنی، آمادگی جسمانی، دارت، فریزبی، هفت سنگ مهارتی، با حضور بیش از 1300 ورزشکار پسر، در 150 تیم دانشجویی به میزبانی دانشگاه اراک برگزار شد. 
در مجموع رتبه‌بندی نهایی تمامی رشته‌ها، دانشگاه فرهنگیان اراک عنوان قهرمانی را بدست آورد؛ دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی در جایگاه دوم قرار گرفت و دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه نیز عنوان سومی ششمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را از آن خود کرد.
کاروان ورزشی پسران دانشگاه علامه‌طباطبائی در ششمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور موفق به کسب دو مدال طلای انفرادی توسط علیرضا ذاکریان در آیتم‌های مسافت و MTA در رشته فریزبی شد.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی المپیاد ورزشی کاروان ورزشی دختران مقام سوم کاروان ورزشی پسران


نظر شما :