با هدف توسعه روابط صنعت و دانشگاه انجام شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت سایپادیزل و دانشگاه علامه‌طباطبائی

۲۵ تیر ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۹ کد : ۲۲۴۲۰ خبر روز
تعداد بازدید:۹۶۲
با هدف گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و نوآوری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شرکت سایپادیزل و دانشکده مدیریت و حسابداری علامه‌طباطبائی منعقد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت سایپادیزل و دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت سایپادیزل و دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه‌طباطبائی به منظور تعمیق و گسترش روابط صنعت و دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر دو نهاد، با حضور رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه‌طباطبائی و جمعی از استادان و مدیرگروه‌های این دانشگاه و محمدحسن محمدزاده، مدیرعامل شرکت سایپادیزل مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران این شرکت، به امضا رسید.
دکتر سید نقوی در این نشست با بیان اینکه اقدامات مجموعه صنعتی سایپا دیزل در سال‌های اخیر بسیار اثربخش و حیاتی بوده است، تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که قبل از حضور در این شرکت دریافت کرده بودیم و همچنین گزارشاتی که توسط مدیرعامل شرکت ارائه شد، شاهد ایجاد شرایط مناسب و رو به رشدی در سایپادیزل هستیم که در وضعیت کنونی و مشکلات و محدودیت‎های داخلی و بین‌المللی، نمونه روشنی از موفقیت با تکیه بر تلاش و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در کشور است.
وی ضمن اعلام آمادگی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه‌طباطبائی برای همکاری مداوم و مستمر با شرکت سایپادیزل، اظهار کرد: نگرش مناسبی که میان مدیران دو مجموعه وجود دارد، نوید بخش روابطی مؤثر و مفید برای صنعت و دانشگاه است و این تفاهم‌نامه نیز در جهت نیل به اهداف عالی هر دو سازمان منعقد می‌شود.
محمدزاده نیز در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه علامه‌طباطبائی یکی از مراکز علمی نمونه و سرآمد کشور به ویژه در حوزه علوم انسانی است، گفت: شرکت سایپادیزل به واسطه سابقه طولانی و زیرساخت‌های کارآمد و کم نظیر تولید خودروهای تجاری و همچنین بهره‌مندی از نیروهای کار با دانش و تجربه می‌تواند نمونه مناسبی برای مطالعات و تحقیقات دانشگاهی و پیاده‌سازی ایده‌های دانشجویان باشد. این شرکت آمادگی دارد تا با شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه علامه طباطبائی، اقدامات مشترکی را در جهت رشد و اعتلای صنعت کشور انجام دهد. 
وی افزود: در صدد هستیم با همکاری دانشگاه علامه‌طباطبائی، زمینه حضور استادان، دانشجویان و نخبگان را در بخش‌های مختلف شرکت سایپادیزل فراهم آوریم تا بتوانیم از دانشی که در دانشگاه موجود است استفاده کنیم. همچنین تجربه‌های موجود و مدیریت دانشی که به واسطه سال‌ها فعالیت در عرصه خودروهای تجاری به دست آمده را به منظور بهره‌برداری در حوزه علم و دانش، در اختیار دانشگاهیان قرار دهیم.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی سایپادیزل دانشکده مدیریت و حسابداری تفاهم نامه همکاری ارتباط با صنعت


نظر شما :