پیام تسلیت دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت شهادت جانباز مدافع حرم «مهدی اکبرپور روشن»

۲۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۹ کد : ۲۲۳۷۷ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۲۸
دانشگاه علامه‌طباطبائی، در پیامی شهادت جانباز سرافراز مدافع حرم «مهدی اکبرپور روشن» را تسلیت گفت
پیام تسلیت دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت شهادت جانباز مدافع حرم «مهدی اکبرپور روشن»

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه علامه‌طباطبائی با صدور پیامی، شهادت جانباز سرافراز مدافع حرم، «مهدی اکبرپور روشن» را تسلیت گفت.
متن پیام دانشگاه علامه‌طباطبائی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب / 23)
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.


خبر شهادت جانباز سرافراز مدافع حرم «مهدی اکبرپور روشن»، موجب تالم و تاثر خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی شد. این شهید بزرگوار که آراسته به اخلاق نیکو و فضایل انسانی بود، برای دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) به دیدار معبود شتافت و اجر ایثار و فداکاری صادقانه خود را دریافت نمود.
دانشگاه علامه‌طباطبائی ضمن عرض تسلیت و تهنیت شهادت جانباز سرافراز مدافع حرم «مهدی اکبرپور روشن»، محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملّت شهیدپرور ایران و خانواده معظم ایشان، برای آن شهید والامقام آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی را دارد.
شهید اکبرپور روشن (برادر سرکار خانم فاطمه اکبرپور روشن کارمند متواضع دانشگاه علامه‌طباطبائی)، نیروی مدافع حرم مستشاری سپاه پاسداران در سوریه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، جانباز شد و پس ازتحمل جراحات ناشی از جانبازی، ۱۵ تیر ۱۴۰۲ به شهادت رسید.
 

کلید واژه ها: مهدی اکبرپور روشن دانشگاه علامه طباطبائی شهید مدافع حرم


نظر شما :