رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و سرپرست بانک ملی ایران دیدار کردند

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۴ کد : ۲۲۰۴۱ خبر روز
تعداد بازدید:۹۲۵
نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی و سرپرست بانک ملی ایران، با هدف گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی، راه اندازی دانشکده بانکی و مالی دانشگاه و افزایش و تسریع در پرداخت تسهیلات مالی به اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و سرپرست بانک ملی ایران دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی، نشست مشترک دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و هیئت رئیسه دانشگاه با دکتر ابوالفضل نجارزاده، سرپرست بانک ملی ایران، صبح امروز، 20 خردادماه 1402، در تالار اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد و دو طرف درباره گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی، راه اندازی دانشکده بانکی و مالی دانشگاه و افزایش و تسریع در پرداخت تسهیلات مالی به اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه، گفت و گو و تبادل نظر کردند.
دکتر معتمدی در این دیدار با معرفی ظرفیت ها و توان علمی دانشگاه علامه طباطبائی، گفت: سابقه حضور و همکاری بانک ملی در این دانشگاه، نشانگر تعامل و عملکرد شایسته این بانک در دانشگاه علامه طباطبائی بوده است.
وی بیان کرد: راه اندازی دانشکده بانکی و مالی، انتشار مجله پژوهشی مشترک، حمایت از صندوق پژوهش و فناوری و تبادلات علمی و استمرار و افزایش خدمات و تسهیلات بانکی از جمله مسائلی است که با همکاری و همراهی بانک ملی ایران قابل حل است.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه خواستار استمرار و افزایش خدمات و تسهیلات بانک ملی ایران برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان شد و تصریح کرد: افزایش تسهیلات سازمانی و فردی به ویژه برای اعضای هیئت علمی و کارکنان، سبب آرامش بیشتر آنها و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر در حوزه علوم انسانی می شود.
در ادامه این نشست دکتر نجارزاده نیز با بیان اینکه دانشگاه علامه طباطبائی سرآمد علوم انسانی است، افزود: با تعاملی که در سال های مختلف بین این دانشگاه و بانک ملی وجود داشته است، تصویر مناسبی از دانشگاه علامه طباطبائی در بانک ملی به وجود آمده است.
وی با اشاره به مسائل مطرح شده در این نشست و اعلام آمادگی برای همکاری با دانشگاه علامه طباطبائی در موضوعات مختلف، گفت: انجام همکاری های مشترک با این دانشگاه، زمینه تقویت حوزه های پژوهشی و آموزشی را در بانک ملی ایران فراهم می کند.
گفتنی است در این نشست، دکتر محمد شیریجیان معاون اقتصادی بانک مرکزی، دکتر رضا صابری، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه، دکتر داود حسین پور، معاون پژوهشی دانشگاه و دکتر علی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند و به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در جهت تعامل و همکاری بیشتر دانشگاه و بانک ملی پرداختند.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشگاه دکتر بانک بانک ملی بانک ملی ایران طباطبائی علامه طباطبائی ملی


نظر شما :