اطلاعیه ثبت نام وام های دانشجویی برای نیمسال دوم 96-95

۲۹ آذر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۱۹۹ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۷۵۸۶
ثبت نام کلیه وام های دانشجویی اعم از روزانه و شبانه (نوبت دوم) و سه ماهه دوم وام ویژه دکتری روزانه از تاریخ 1395/09/25 لغایت 1395/11/10 از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس www.bp.swf.ir فراهم گردید.
اطلاعیه ثبت نام وام های دانشجویی برای نیمسال دوم 96-95

   قابل توجه دانشجویان گرامی شاغل به تحصیل

عنایت به اینکه پرداخت هرگونه تسهیلات دانشجویی منوط به ثبت نام اولیهدانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد. دانشجویان متقاضی وام دانشجویی، بشرح زیر از این پرتال می توانند بهره مند گردند:

راهنمای ثبت نام: 

ورود به سایت پرتال دانشجویی به آدرس www.bp.swf.ir، با انتخاب سیستم اگر برای اولین بار متقاضی وام هستید گزینه "تشکیل پرونده" را انتخاب و پس از تکمیل اطلاعات وارد مرحله بعدی شوید و اگر قبلا وام گیرنده بودید، گزینه "ورود به پورتال فاز 2" را انتخاب نمایید. و با کد کاربری و کد کلمه عبور که هردوکدملی با خط تیره می باشد انتخاب نموده  و از قسمت درخواست وام ، نوع وام خود را انتخاب و تایید نهایی را ثبت فرمایید. فرمت کدملی: 0-000000-000

توجه : وامهایی که نیاز به ارائه الصاق مدارک می باشد. می توانید به صورت خوانا از طریق سامانه رفاه دانشجویی دانشگاه به آدرس 217.218.98.158  اسکن و ارسال نموده و  اصل مدارک را برای تایید نهایی وام مربوطه به امور دانشجویی دانشکده تحویل فرمایید. 

جهت یادآوری بیشتر : برای ثبت نام سه ماهه دوم وام ویژه دکتری روزانه، تکمیل فرم شماره 2 الزامی می باشد.           


نظر شما :