درخشش دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات ورزشی دانشگاه های منطقه یک کشور

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۲:۵۱ کد : ۲۱۹۱۰ خبر روز
تعداد بازدید:۷۴۸
دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور در مسابقات ورزشی دانشگاه های منطقه یک کشور، با دریافت مدال های رنگارنگ و کسب سهمیه حضور در المپیاد همگانی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور افتخار آفریدند.
درخشش دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات ورزشی دانشگاه های منطقه یک کشور

به گزارش روابط عمومی، دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور در مسابقات ورزشی دانشگاه های منطقه یک کشور افتخار آفریدند. در این دوره از رقابت ها، تیم فریزبی دختران دانشگاه، مقام سوم، تیم دوچرخه سواری پسران دانشگاه، مقام دوم، تیم فریزبی دانشجویان پسر دانشگاه، مقام نخست، دانشجویان پسر در مسابقات هفت سنگ مهارتی، مقام دوم، تیم دارت دانشجویان دختر دانشگاه، مقام سوم و تیم هندپلو دانشجویان دختر نیز مقام نخست مسابقات را کسب کردند.
بر اساس این گزارش در مسابقات فریزبی دختران و پسران که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، تیم فریزبی دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی متشکل از علیرضا ذاکریان، محمدامین کشاورز و علی عسگری، به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و سهمیه حضور در المپیاد همگانی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در تابستان 1402 را کسب کرد. همچنین تیم فریزبی دختران دانشگاه متشکل از یگانه شریفی، محبوبه چهارده چریک و عاطفه رحیمی جمال، مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آورد. در بخش انفرادی نیز یگانه شریفی در ماده مسافت و  MTA به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کرد.
در مسابقات دوچرخه سواری نیز که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، تیم پسران دانشگاه علامه طباطبائی متشکل از رضا چهارده معصومی، کمال براتی و احمد امیرپور، موفق به کسب مقام دوم این دوره از مسابقات شد و سهمیه حضور در المپیاد همگانی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در تابستان 1402 را به دست آورد. در بخش انفرادی مسابقات دوچرخه سواری نیز رضا چهارده معصومی موفق به کسب مقام سومی مسابقات شد.
همچنین در مسابقات هفت سنگ مهارتی که به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، تیم هفت سنگ مهارتی دانشگاه علامه طباطبائی متشکل از سیدعلی حسین نوربخش و احمد امیرپور م مقام دوم مسابقات را کسب کرد و سهمیه حضور در المپیاد همگانی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در تابستان 1402 را به دست آورد.
در مسابقات هندپلو نیز که به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد،‌ دانشجویان دختر تیم هندپلو دانشگاه متشکل از یاسمن رامشی، مهدیه فخری، زهرا معصومی، هدیه ضیغمی نژاد، فریما شجاع فلاورجانی، فائزه تراب، مرجان احمدی و سانیا عامل ولی زاده با درخشش در این مسابقات، موفق به کسب مقام نخست و سهمیه حضور در المپیاد همگانی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در تابستان 1402 شد.
تیم دارت دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی متشکل از روناک بی نیاز، محدثه عابدی و حکیمه حاجی علی نیز در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار شد، مقام سوم مسابقات را کسب کرد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشجویان دانشگاه میزبانی دانشگاه همگانی دانشجویان دانشگاه المپیاد همگانی دانشجویان دانشگاه ورزشی دانشگاه مسابقات ورزشی دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشگاه مؤسسات


نظر شما :