دکتر محمدجواد نوراحمدی، «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» شد

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۳ کد : ۲۱۹۰۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۳۵
با حکمی از سوی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر محمدجواد نوراحمدی به عنوان «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه منصوب شد.
دکتر محمدجواد نوراحمدی، «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با حکمی دکتر محمدجواد نوراحمدی، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد را به عنوان «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه منصوب کرد.

 در این حکم آمده است:
«با توجه به شایستگی های علمی و فرهنگی جنابعالی و به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه منصوب می شوید. انتظار می رود در راستای پیاده سازی اسناد بالادستی، بویژه سند دانشگاه اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند راهبردی دانشگاه علامه طباطبائی و با بهره‌گیری از نظرات و ظرفیت های عظیم اساتید و دانشجویان در راستای ماموریت های ذیل اهتمام نمایید. 
برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح هویت دینی و ملی دانشگاهیان؛ ارتقا روحیه امید، نشاط و پویایی در دانشگاهیان در قالب های نوین و خلاقانه؛ سیاست گذاری و تدوین راهبردها و برنامه ها در جهت گسترش فعالیت ها ی فرهنگی اجتماعی؛ تعامل با  نهادها، سازمان ها و رسانه های فرهنگی، اجتماعی ملی، منطقه ای و بین المللی؛ بزرگداشت مناسبت های دینی، ملی و انقلابی؛ برنامه ریزی جهت ارتقا روابط دانشگاه و خانواده دانشجویان؛ ساماندهی و فعال سازی ظرفیت دانش آموختگان؛ حمایت هدفمند از تشکل های اسلامی و کانون های فرهنگی، اجتماعی و هنری؛ بهبود فرایندهای برنامه ریزی، پایش و ارزیابی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی؛ حمایت از راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی، نقد و مناظره دانشگاهیان؛ غنی سازی اوقات فرافت دانشجویان بویژه در خانه های دانشجویی، طراحی و اجرای برنامه ها و رویداد های هویت ساز، استعدادیاب و الگونما.
امید است با اتکال به خداوند متعال در ذیل توجهات ویژه ولی عصر (عج ) در ارتقاء سطح کمی و کیفی مأموریت های محوله موفق و مؤید باشید».

کلید واژه ها: دانشگاه اجتماعی دانشگاه اجتماعی فرهنگی اجتماعی فرهنگی برنامه برنامه جهت ملی دانشجویان


نظر شما :