دانشگاه علامه طباطبائی با صدور پیامی، اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سازمان بسیج دانشجویی کشور را محکوم کرد

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۰ کد : ۲۱۹۰۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۳۳
دانشگاه علامه‌طباطبائی با صدور پیامی، اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سازمان بسیج دانشجویی کشور را محکوم و در این زمینه بیانیه‌ای صادر کرد.
دانشگاه علامه طباطبائی با صدور پیامی، اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سازمان بسیج دانشجویی کشور را محکوم کرد

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه علامه‌طباطبائی با صدور پیامی، اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سازمان بسیج دانشجویی کشور را محکوم و در این زمینه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، مدرسه عشق و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.  امام خمینی (ره)

امروز دشمنان ملت ایران و کج اندیشان مستکبر بار دیگر چهره واقعی خود را به ایرانیان نشان دادند و یکی از مردمی ترین نهادهای ایران اسلامی یعنی سازمان بسیج دانشجویی را تحریم کردند. تحریم های ظالمانه غرب نهادها، ارگان ها، شرکت ها،  تشکل ها و اشخاصی را شامل می شود که در مسیر شکوفایی انقلاب، اعتلای ایران اسلامی و حفظ ارزش ها قدم بر می دارند.

بسیج دانشجویی جریانی جوان، زنده و رونده در دانشگاه است که دغدغه همیشگی آن رشد و تعالی علمی، فرهنگی و فناوری کشور در عرصه های مختلف است. تحریم این نهاد پویا و انقلابی خود نشان از اثرگذاری، جریان سازی و مسیر درست این تشکل ارزشی در جهت کمک به اعتلای جایگاه ایران اسلامی در جهان و حفظ و معرفی ارزش های مقدس اسلام ناب محمدی دارد و به طور حتم تحمل این حد از محبوبیت بسیج دانشجویی برای مستکبران جهان به شدت دشوار است.

ترس دشمن از این نهاد تاثیرگذار کاملا مشهود و مشخص است چرا که جوانان خلاق بسیجی در جبهه علم و فناوری دور هم گرد آمده اند تا با جهاد علمی، جهاد سازندگی، مطالبه گری سیاسی، رشد فرهنگی و معنوی و جنبش نرم افزاری برای ایران اسلامی استقلال و آزادی را رقم بزنند.

دانشگاه علامه طباطبائی ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه اتحادیه اروپا در تحریم سازمان بسیج دانشجویی و حمایت قاطع از این نهاد، اعلام می کند، دانشگاهیان نیز همچون مردم غیرت مند در کنار دانشجویان بسیجی ایستاده و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و حمایت کامل از این نسل جوان و جهادی، تلاش می کند همواره مدافع ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

کلید واژه ها: اسلامی ایران اسلامی بسیج بسیج دانشجویی ایران تحریم دانشجویی نهاد


نظر شما :