برگزاری مسابقه فینال فوتسال با حضور رئیس دانشگاه: قهرمانی تیم دانشکده تربیت‌بدنی

۲۸ آذر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۱۷۹ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۷۷۵۱
جام فوتسال به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه علامه طباطبائی با قهرمانی تیم دانشکده تربیت‌ بدنی، نائب‌ قهرمانی تیم دانشکده حقوق و علوم سیاسی و مقام سومی، تیم فوتسال شهید ورامینی دانشکده علوم اجتماعی به ایستگاه پایانی خود رسید.
برگزاری مسابقه فینال فوتسال با حضور رئیس دانشگاه: قهرمانی تیم دانشکده تربیت‌بدنی

به گزارش روابط عمومی به نقل از عطنا، فینال این مسابقات بین دوتیم دانشکده‌های تربیت‌ بدنی و حقوق و علوم سیاسی برگزار شد که در پایان تیم تربیت‌بدنی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ حقوق و علوم سیاسی را شکست دهد.

تیم فوتسال شهید ورامینی از دانشکده علوم اجتماعی نیز که در جدول بازنده‌ها همه تیم‌ها را شکست داده بود تا به نیمه‌نهایی برسد با قبول شکست مقابل تیم دانشکده حقوق و علوم سیاسی در ضربات پنالتی به مقام سوم دست یافت.

بازیکنان تیم فوتسال تربیت‌بدنی آرام احدی، سعید معمارزاده، ولی علیزاده، حامد نوری، احد نوروزی، مجتبی تاج‌محمدی، ناصر ایول‌کشکول و محسن ساسانی‌پور به سرپرستی حامد بابایی و بازیکنان تیم فوتسال دانشکده حقوق و علوم سیاسی مسعود مشرف، سیدامیر حسینی، مصطفی خالق‌پور، علی بزرگ‌پور، مجتبی زارع، حمید پیروزفر، محمود شاملویی، حسین ابراهیمی و به سرپرستی وحید شیبانی بودند.

بازیکنان تیم فوتسال شهید ورامینی دانشکده علوم اجتماعی را نیز حسین آبچر، بهمن مرادی، حسین تابش، سلمان ندری، جواد صادقی، علی خالدی، عیسی نیکبخت و محمدحسن ریگازاده به سرپرستی محمد ذکاوت تشکیل دادند.

داوری این دوره از مسابقات بر عهده حمید خردمند و علی ولی‌زاده بود. ضمن‌آنکه تیم برگزار کننده این دوره از مسابقات سجاد محمدی، احمد محمودی، علی خزایی، صادق جلالی، ضیاالدین مؤمنی، احمد مهدوی‌موحد و محمدرضا خدایی بودند.

دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این جمع گفت: این چند هفته خیلی خسته شدم ولی با حضور در جمع شما، خستگی یک ماهه از تنم بیرون رفت.

گفتنی است در روز پایان این مسابقات با حضور حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه و فرزاد غفوری، مدیرکل تربیت بدنی جوایز تیم‌های برتر به آنها اهدا شد.

   

  

 


نظر شما :