به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات انجام شد؛

دیدار صمیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با مدیر و کارشناسان روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۹ کد : ۲۱۷۰۹ خبر روز
تعداد بازدید:۱۴۴۴
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» با مدیر و کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه دیدار و از تلاش های آنها برای ارتقا جایگاه دانشگاه قدردانی کرد.
دیدار صمیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با مدیر و کارشناسان روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» با مدیر و کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه دیدار و از تلاش های آنها برای ارتقا جایگاه دانشگاه قدردانی کرد.
دکتر معتمدی در این دیدار با تبریک روز «روابط عمومی و ارتباطات»، گفت: روابط عمومی بخش ارزشمندی در ساختار دستگاه ها، نهادها و موسسات است و کارکنان آن جزء نزدیک ترین افراد به مدیریت دانشگاه هستند.
وی در ادامه با اشاره به تخصصی شدن روابط عمومی، تاکید کرد: از امکانات و ظرفیت های استادی و دانشجویی دانشگاه به ویژه دانشکده علوم ارتباطات، پایگاه خبری دانشگاه، فضای مجازی، تجربه ها و ابتکارات دانشگاه های دیگر در حوزه روابط عمومی و به کارگیری ابتکارات روابط عمومی دانشگاه، برای تغییر و ارتقا ساختار و حرفه ای شدن روابط عمومی استفاده شود تا بتوان جایگاه دانشگاه را در جامعه به نحو مطلوب تری معرفی کرد.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به نقش روابط عمومی و برنامه راهبردی آن در افق 1405 اشاره کرد و افزود: تلاش کنیم که انعکاس خبرهای دانشگاه به سایت دانشگاه محدود نشود بلکه در خبرگزاری ها، روزنامه ها، فضاهای مجازی و رسانه های خارج از دانشگاه  نیز منعکس شود و از ظرفیت برون دانشگاهی برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم. 
وی با بیان اینکه دامنه فعالیت در روابط عمومی بسیار گسترده است، گفت: می توان با استفاده از این ظرفیت، بسیاری از اتفاقات و رخ دادهای دانشگاهی را پیش بینی و برای برگزاری و اطلاع رسانی آنها برنامه ریزی کرد. 
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در پایان این دیدار از کارکنان روابط عمومی دانشگاه به پاس تلاش ها و خدمات آنها، با اهدای گل و هدیه تقدیر کرد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه عمومی روابط عمومی روابط ظرفیت کارکنان رئیس


نظر شما :