گزارش تصویری؛

بازدید رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از غرفه دانشگاه در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۳:۰۴ کد : ۲۱۶۹۳ خبر روز
تعداد بازدید:۹۷۶
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از غرفه دانشگاه بازدید کرد. 
بازدید رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از غرفه دانشگاه در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با همراهی دکتر محسن حبیبی، مدیر روابط عمومی و دکتر داود حسین پور، معاون پژوهشی دانشگاه، عصر امروز، 25 اردیبشت ماه 1402 با حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از بخش های مختلف این رویداد فرهنگی بازدید کردند.
دکتر معتمدی و هیئت همراه با حضور در غرفه انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی از این غرفه بازدید و از آخرین کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات دانشگاه دیدن کردند. همچنین از تعدادی غرفه های مختلف در شبستان و نشر دانشگاهی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، در گفت و گو با رادیو فرهنگ، رادیو معارف و شبکه اینترنتی کتاب، مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی و ظرفیت های این دانشگاه در حوزه کتاب را معرفی کرد. 
گفتنی است غرفه مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در بخش ناشران دانشگاهی، رواق غربی، سالن شماره 2، غرفه 85 سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، پذیرای بازدیدکنندگان است.
 

کلید واژه ها: دانشگاه انتشارات دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی کتاب المللی کتاب نمایشگاه المللی کتاب کتاب تهران علامه انتشارات دانشگاه علامه


نظر شما :