به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد؛

اردوی زیارتی تفریحی «طرح حامیم» قم- کاشان دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی/ گزارش تصویری

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۲ کد : ۲۱۶۶۶ خبر روز
تعداد بازدید:۸۱۹
اردوی زیارتی تفریحی «طرح حامیم» قم- کاشان دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.
اردوی زیارتی تفریحی «طرح حامیم» قم- کاشان دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی/ گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی، اردوی زیارتی تفریحی قم- کاشان دانشجویان دانشگاه پسر دانشگاه علامه طباطبائی همراه با برنامه فرهنگی، ورزشی، زیارتی، بازدید از مکان های تاریخی و مذهبی، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شمس، معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی در این اردو با اشاره به وظیفه مهم جوانان در باز کردن راه ظهور و فرج، گفت: لازمه این مهم توسل به اهل بیت(ع)، تزکیه نفس و مقابله با دسیسه های شیطان درون و بیرون است. رسیدن به مدینه فاضله، آرزوی تاریخی همه نسل های بشر و تحقق آن به نفع همه جوامع انسانی در نقاط مختلف جهان است.
وی به اوضاع فرهنگی جوامع و نوع اندیشه و تفکر نسل جدید اشاره و تاکید کرد: نباید با تبلیغات و هجمه های رسانه ای، از ایفای نقش موثر در واقعه ظهور و تشکیل حکومت اسلامی در سراسر جهان جا بمانیم.
گفتنی این اردوی دو روزه، صبح روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه 1402 با حضور دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی، از خوابگاه شهید همت با سفر به مقصد کاشان آغاز شد و عصر روز جمعه با زیارت مسجد جمکران، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و زیارت مزار فیلسوف بزرگ، سید محمدحسین طباطبایی(ره) در شهر قم به پایان رسید.
 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی زیارت علامه علامه طباطبائی طباطبائی سید رهبری


نظر شما :