به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد؛

چهارمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۲ کد : ۲۱۵۸۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۵۸
چهارمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
چهارمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

به گزارش روابط عمومی، چهارمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، 19 اردیبهشت ماه 1402، به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی، در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه برگزار شد.
این نشست با موضوع «مروری بر موضوعات و فرآیندهای تحول و بهره وری نیروی انسانی در حوزه آموزش عالی» و با حضور دکتر محمد افکانه، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معصومه سلمانی، معاون منابع انسانی اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت عتف، فهیمه مرادی، معاون تحول اداری و بهره وری وزارت عتف، دکتر رضا صابری، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی و جمعی از مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر صابری با بیان اینکه برگزاری چهارمین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه طباطبائی برای ما فرصت ارزشمندی است تا از گفتمان نخبگان منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه های کشور بهره مند شویم، افزود: اگر ارکان انسانی دانشگاه را دانشجو، استاد و یاوران علمی(کارکنان) بدانیم، حوزه منابع انسانی یکی از مهم ترین بخش های دانشگاه است که با دو رکن انسانی مهم دانشگاه یعنی استادان و یاوران علمی به صورت مستقیم در ارتباط است.
وی ادامه داد: تجربه های خوبی که در طی دهه های گذشته در حوزه منابع انسانی حاصل شده و انتظاراتی که برای بهبود شرایط پیش آمده، در اینگونه نشست ها قابل بررسی و واکاوی است و فضای دانشگاه ها هم نشان می دهد که از حوزه منابع انسانی انتظارات جدی وجود دارد که اتفاقات مبارکی برای حوزه استادان و یاوران علمی رخ دهد.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: ما در دانشگاه علامه طباطبائی از سال 1400 مبنا را بر این قرار دادیم که باید برنامه راهبردی داشته باشیم تا بتوانیم بر اساس آن برنامه، کارها را طبق سیاست گذاری منظمی، برای بهبود شرایط منابع انسانی پیش ببریم. امیدوارم این نشست بتواند آثار مطلوب خود را نشان دهد و ایده های مطرح شده در آن، شکل آیین نامه ای پیدا کند و همه بتوانیم از آنها بهره مند شویم.
گفتنی است سه نشست تخصصی قبل، با موضوعات «تدوین سند برنامه‌ریزی نیروی انسانی»، «بازنشستگی» و «مروری بر موضوعات و فرآیندهای ساختار سازمانی در حوزه آموزش عالی»، به ترتیب آذرماه، بهمن ماه و اسفندماه ۱۴۰۱ در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شده بودند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه پشتیبانی دانشگاه منابع انسانی پشتیبانی دانشگاه انسانی پشتیبانی دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشگاه مراکز دانشگاه مراکز آموزشی پژوهشی دانشگاه مراکز آموزشی انسانی


نظر شما :