دکتر عباسعلی وفایی «سرپرست دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی» شد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۷ کد : ۲۱۵۶۳ خبر روز
تعداد بازدید:۲۹۸۰
با حکمی از سوی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر عباسعلی وفایی به عنوان « سرپرست دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی» منصوب شد.
دکتر عباسعلی وفایی «سرپرست دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی» شد

به گزارش روابط عمومی، در جلسه تکریم و معارفه سرپرست دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی، از تلاش های دکتر علی اکبر احمدی افرمجانی و دکتر سعید انواری سرپرستان پیشین دانشکده تقدیر و با حکمی از سوی دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر عباسعلی وفایی, عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی به عنوان « سرپرست دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی» منصوب شد.
در این حکم آمده است: 
«نظر به مراتب تعهد، تدین، روحیه انقلابی و صلاحیت های علمی و تجربیات ارزشمند اجرایی و علمی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی" منصوب می شوید. امید است با استعانت از درگاه باری تعالی و با درایت و مدیریت جنابعالی و جلب مشارکت همکاران محترم هیئت علمی و کارکنان محترم، زمینه ارتقا جایگاه رفیع دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه های مهم علمی و آموزشی فراهم شود».
دکتر معتمدی در این جلسه با تبریک و پاسداشت روز معلم، گفت: همکاری با دکتر افرمجانی فرصت مغتنمی بود که از توانمندی ایشان در فرآیند ارتقا دانشگاه و دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی بهره مند شویم.
وی ادامه داد: پس از بروز مشکل جسمی برای دکتر افرمجانی، در شرایطی خاص، دکتر انواری سرپرستی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی را قبول کردند و توانستند به خوبی و با درایت امور را اداره کنند. از تلاش و خدمات هر دو استاد توانمند قدردانی می کنم و برای دکتر وفایی نیز آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.
در ادامه جلسه، دکتر وفایی با قدردانی از حسن اعتماد رئیس دانشگاه علامه طباطبائی برای پیشنهاد سرپرستی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی به ایشان، گفت: از همه استادانی که پیش از بنده مسئولیت این دانشکده را بر عهده داشتند و برای ارتقای آن تلاش کرده اند، تشکر می کنم.
وی افزود: مدیریت من، مدیریت ارادت و اخلاق است و متعهدانه برای رسیدن به مقصود و مطلوب تلاش می کنم . همچنین تلاش می کنم با همکاری اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده، در فضایی آرام، مانند گذشته رضایت در حوزه علمی را به وجود بیاوریم. 


 

کلید واژه ها: دکتر دانشکده سرپرست دانشکده دانشکده ادبیات دانشکده ادبیات فارسی دانشکده ادبیات فارسی زبان علمی خارجی زبان خارجی فارسی زبان خارجی


نظر شما :