به‌مناسبت هفته خوابگاه‌ها انجام شد؛

بازدید رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه شهید همت

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۱ کد : ۲۱۵۶۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۳۲۸
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به همراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، هیئت رئیسه و جمعی از روسای دانشکده ها و مدیران دانشگاه به ‌مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی، عصر یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از خوابگاه شهید همت بازدید و با دانشجویان ساکن در این خوابگاه دیدار و گفت و گو کردند.
بازدید رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه شهید همت

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران و مسئولان این دانشگاه به ‌مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی، عصر یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه 1402 از خوابگاه شهید همت بازدید و با دانشجویان ساکن در این خوابگاه دیدار و گفت و گو کردند.
همچنین جمعی از رؤسای دانشکده‌های پردیس مرکزی دانشگاه از جمله حجت‌الاسلام دکتر حسام‌الدین خلعتبری، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دکتر حسن رشیدی، رئیس دانشکده آمار، ریاضی و رایانه، دکتر رامین بلوچی، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و عباس نداف زاده، مدیر امور دانشجویی و علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌های دانشجویی نیز در این بازدید حضور داشتند.
در این بازدید هیئت رئیسه، مسئولان و مدیران دانشگاه از برخی اتاق‌های خوابگاه شهید همت بازدید کردند و از نزدیک با دانشجویان به گفت‌و‌گو پرداختند و با مسائل و مشکلات آنها آشنا شدند.
گفتنی است خوابگاه شهید همت در کنار اتوبان جلال آل احمد قرار دارد و پذیرای دانشجویان دانشکده‌های پردیس دانشگاه علامه طباطبائی شامل مدیریت و حسابداری، الهیات و معارف اسلامی، حقوق و علوم سیاسی، علوم ارتباطات و روان‌شناسی و علوم تربیتی و دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی است.

 

کلید واژه ها: دانشکده رئیس دانشکده دانشگاه خوابگاه خوابگاه شهید خوابگاه شهید همت دکتر علوم رئیس


نظر شما :