از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛

دو عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان استاد برگزیده کشوری معرفی شدند

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۱ کد : ۲۱۴۲۱ خبر روز
تعداد بازدید:۳۴۹۹
در سی امین آیین پاسداشت مقام معلم که با تقدیر از برترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها همراه بود از دو عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان استاد برگزیده کشوری تقدیر شد.
دو عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان استاد برگزیده کشوری معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز سی امین آیین پاسداشت مقام معلم، با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار و از ۵۲ عضو هیئت علمی برگزیده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در رشته‌های مختلف تقدیر شد.
بر اساس این گزارش، از «دکتر ابراهیم برزگر، استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی» و «دکتر حسن ملکی، استاد رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبائی» به عنوان استاد برگزیده کشوری در حوزه علوم انسانی تقدیر شد.
مهدی بیات، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه با بیان اینکه امسال در مقایسه با سال های گذشته بیشترین تعداد متقاضی استاد نمونه را داشتیم، افزود: بر اساس دستورالعمل اعضای هیئت علمی رسمی، هر دانشگاه با داشتن صد عضو هیئت علمی یک سهمیه برای ارسال پرونده دارد و حداکثر سقف ارسال پرونده شش نفر است. امسال تعداد ۱۲۶ پرونده متقاضی از ۴۴ دانشگاه ارسال شد که بیشترین تعداد متقاضی در حوزه فنی و مهندسی بود.
گفتنی است از بین اعضای هیئت علمی برگزیده، ۲۰ نفر در حوزه فنی و مهندسی، ۱۳ نفر از گروه علوم پایه، ۱۲ نفر در حوزه علوم انسانی، ۶ نفر از گروه کشاورزی و یک نفر هم از گروه معماری انتخاب شدند. همچنین تعداد بانوان انتخاب شده برای تقدیر به عنوان استادان نمونه خانم بیشتر از سال های گذشته بود.

*دانلود اسامی 52 استاد برگزیده کشوری

کلید واژه ها: آیین پاسداشت مقام معلم عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :