به مناسبت هفته سرآمدی آموزش انجام شد؛

تقدیر از دانشجویان رتبه های برتر آزمون های سراسری و المپیادهای علمی دانشجویی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دانشگاه علامه طباطبائی

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۵ کد : ۲۱۴۱۶ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۷۸
در نشست دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه علامه طباطبائی، از رتبه های برتر آزمون های سراسری و المپیادهای دانشجویی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این دانشگاه تقدیر شد.
تقدیر از دانشجویان رتبه های برتر آزمون های سراسری و المپیادهای علمی دانشجویی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، آیین تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان، رتبه های برتر آزمون های سراسری در سه مقطع، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و المپیاد های دانشجویی سال 1400 و 1401 دانشگاه علامه طباطبائی به همت دفتر استعدادهای درخشان این دانشگاه و با حضور، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر رضا صابری، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیران و روسای دانشکده ها و دانشجویان استعداد درخشان، در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
دکتر آدمی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه دانشجویان نخبه الگویی برای دانشجویان دیگر هستند، گفت: معاونت آموزشی دانشگاه در سالی که گذشت، تلاش کرده است توجه ویژه ای به حوزه استعداد درخشان نشان دهد و یکی از موارد این توجه، بررسی و تدوین مسائل و راهکار هایی برای شناسایی، حفظ و پاسداشت دانشجویان مستعد است. همچنین یکی دیگر از پیشنهادهای مطرح شده در این حوزه، هدایت شورای استعداد درخشان در دانشگاه علامه طباطبائی توسط دانشجویان مستعد و نخبه دانشگاه است. 
وی ادامه داد: یکی دیگر از نکات مهم در حوزه استعداد درخشان، ارائه آموزش های مهارتی در کنار آموزش های دانشگاهی به دانشجویان نخبه و مستعد است. دانشجویان استعداد درخشان در دانشگاه علامه طباطبائی، در صورت تمایل می توانند به صورت رایگان در دوره های مهارتی دانشگاه شرکت کنند و یا به عنوان مدرس، علم و توانمندی خود را در اختیار دیگر دانشجویان قرار دهند. همچنین انتظار داریم دانشجویان استعداد درخشان نه تنها در زمینه علمی بلکه در کسب و توسعه ابعاد اخلاقی، هویتی، مدیریتی و هرآنچه که یک فرد لازم دارد تا بتواند در حل مشکلات کشور بیش از پیش یاری دهنده باشد، کوشا باشند.
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه این دانشگاه، به عنوان یک دانشگاه تراز اول، فرصت ها و امکانات بسیاری در اختیار دانشجویان به ویزه دانشجویان استعداد درخشان قرار می دهد، افزود: دانشجویان استعداد درخشان به عنوان یک الگوی جوان موفق باید دیده شوند تا دیگر دانشجویان در یک فضای با نشاط دانشجویی و آموزشی از حضور این نخبگان بهره گیرند. همچنین باید بتوانیم از ظرفیت همه بخش‌های دانشگاه در شناخت، ارتقا و نگهداشت این دانشجویان استفاده کنیم.
گفتنی است در ادامه این مراسم دانشجویان استعداد درخشان و رتبه های برتر آزمون های سراسری و المپیاد، دغدغه ها، انتقادات و پیشنهادات خود را با معاونت آموزشی دانشگاه در میان گذاشتند و در پایان مراسم نیز با اهدا لوح و هدیه از دانشجویان استعداد درخشان و رتبه های برتر آزمون های سراسری و المپیاد تقدیر و تجلیل شد.

کلید واژه ها: دانشجویان دانشجویان استعداد دانشجویان استعداد درخشان دانشجویان استعداد درخشان رتبه دانشگاه آموزشی دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی درخشان استعداد درخشان


نظر شما :