با هدف تقویت و گسترش ارتباط با دانشگاه های روسیه:

دانشجویان رشته زبان روسی دانشگاه علامه طباطبائی به روسیه اعزام شدند

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۴ کد : ۲۱۳۳۰ خبر روز
تعداد بازدید:۸۱۴
با هدف اجرای تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه های روسیه، جمعی از دانشجویان رشته زبان روسی دانشگاه علامه طباطبائی به دانشگاه دولتی زبان شناسی مسکو اعزام شدند.
دانشجویان رشته زبان روسی دانشگاه علامه طباطبائی به روسیه اعزام شدند

به گزارش روابط عمومی، با هدف توسعه و تقویت ارتباط بین المللی و اجرای تفاهم‌نامه‎های همکاری میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه‌های فدراسیون روسیه در قالب تبادل دانشجو، 5 نفر از دانشجویان رشته زبان روسی دانشگاه علامه طباطبائی، برای گذراندن تعدادی از واحدهای درسی از جمله «یادگیری زبان روسی» و «آشنایی با تاریخ و ادبیات روسی»، در 24 فروردین ماه سال جاری، به روسیه اعزام شدند.
بر اساس این گزارش تاکنون 11 دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی به دانشگاه زبان شناسی مسکو اعزام شده اند و دانشگاه علامه طباطبائی میزبان 8 دانشجو از این دانشگاه زبان شناسی مسکو بوده است. همچنین دانشگاه علامه طباطبائی به منظور اجرای تعهدات خود در قالب تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌های فدراسیون روسیه، میزبان جمعی دیگر از دانشجویان کارشناسی زبان فارسی روسیه خواهد بود.
گفتنی است دانشگاه دولتی زبان شناسی مسکو بزرگترین دانشگاه آموزش زبان های خارجی در کشور روسیه است که 39 زبان در این دانشگاه تدریس می شود و زبان فارسی جایگاه مهمی در بین آنها دارد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی زبان زبان مسکو روسیه طباطبائی علامه طباطبائی علامه مسکو


نظر شما :