قرارداد تبادل استاد و دانشجو میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه پادوا ایتالیا امضا شد

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۳ کد : ۲۱۲۲۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۵۷
دانشگاه علامه طباطبائی با هدف گسترش همکاری های علمی بین المللی با دانشگاه های معتبر دنیا، قرارداد تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه پادوا ایتالیا امضا کرد.
قرارداد تبادل استاد و دانشجو میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه پادوا ایتالیا امضا شد

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه علامه طباطبائی به منظور گسترش همکاری های علمی بین المللی با دانشگاه های معتبر دنیا و همچنین به منظور اجرای تفاهم نامه های همکاری علمی، با دانشگاه پادوا ایتالیا، قرارداد تبادل استاد و دانشجو امضا کرد.
بر اساس این گزارش، دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه پادوا ایتالیا، از آذرماه سال 1396 با امضای تفاهم نامه همکاری علمی و قراردادهای تبادل استاد و دانشجو همکاری نزدیکی داشته اند. پس از گذشت 5 سال و با منقضی شدن تفاهم نامه فی مابین، مسئولان دو دانشگاه با بررسی سوابق همکاری‏های انجام شده، بر تمدید تفاهم نامه و قراردادهای موجود تاکید و اسناد همکاری را برای مدت 5 سال دیگر تمدید کردند. 
گفتنی است دانشگاه پادوا از برجسته ترین دانشگاه‏های ایتالیا و همچنین جزو دانشگاه های شاخص اروپا و جهان است که به استناد موسسه رتبه بندی QS در سال 2022 رتبه 243 جهان را در حالت کلی و رتبه 157 جهان را در علوم انسانی به خود اختصاص داده است. همچنین در رشته هایی همچون آمار و روانشناسی جزو 40 دانشگاه برتر دنیاست.
 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه پادوا همکاری همکاری علمی نامه تفاهم نامه تفاهم سال ایتالیا


نظر شما :