معاون رئیس جمهور: عزم دانشگاه علامه برای تحقق سیاست‌های ابلاغی جزم است

۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۱۲۱ خبر روز
تعداد بازدید:۲۸۰۷
در حاشیه همایش ملی سیاست‌گذاری اجتماعی در حوزه خانواده دکتر شهیندخت ملاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفت و گو با روابط عمومی، عنوان کرد: تحقق سیاست‌های کلی در امور خانواده را وظیفه تمام ارکان حاکمیت می دانیم و بدون مشارکت سایر نهادها مثل بخش خصوصی و نهادهای مدنی و به ویژه دانشگاهیان نمی توانیم در تحقق این سیاست ها موفق باشیم.
معاون رئیس جمهور: عزم دانشگاه علامه برای تحقق سیاست‌های ابلاغی جزم است

وی درباره عملکرد دانشگاه علامه طباطبایئ در این زمینه بیان داشت: با توجه به اینکه سیاست‌های حوزه خانواده به تازگی ابلاغ شده است و برگزاری چنین همایشی نشان از اراده این دانشگاه است و قطعا در ادامه شاهد حرکت‌های بیشتری خواهیم بود و در واقع عزم دانشگاهیان این دانشگاه برای تحقق سیاست‌ها جزم است.

معاون رئیس جمهور درباره تاثیرات همایش‌های علمی در حوزه علوم انسانی عنوان کرد: همین آمدن و رفتن‌ها و بحث هایی که صورت می‌گیرد، حساسیت زا است و نسبت به مسائل و آسیب‌ها  و مشکلات جلب توجه می‌کند. وی افزود: در این چند سال برگزاری این همایش ها توانسته تاثیرگذار باشد و تا این حساسیت و جلب و توجه به وجود نیاید، قطعا اتفاقی نخواهد افتاد. وی با تاکید بر استفاده از نتایج این نشست های علمی افزود: باید به دنبال برگزاری این نشست ها پیگیری ها ادامه داشته باشد و اگر راه‌کاری در همایش ها ارائه شد، سیاست گذاران و برنامه ریزان به آن توجه کنند و انشاالله در برنامه‌های خود به کار ببرند.


نظر شما :