با حکم رئیس جمهور:

دکتر رضامراد صحرائی، «سرپرست وزارت آموزش و پرورش» شد

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۸ کد : ۲۱۱۱۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۹۵۹
با حکم رئیس‌جمهور، دکتر رضامراد صحرائی، رئیس دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، با حفظ سمت، «سرپرست وزارت آموزش و پرورش» شد.
دکتر رضامراد صحرائی، «سرپرست وزارت آموزش و پرورش» شد

به گزارش روابط عمومی، در پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش وپرورش، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با پذیرش این استعفا، دکتر رضامراد صحرائی، رئیس دانشگاه فرهنیگان و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی را با حفظ سمت، به عنوان «سرپرست وزارت آموزش و پرورش» انتخاب کرد.
دکتر صحرائی، متولد 1355 و دکتری زبان‌شناسی همگانی از دانشگاه علامه طباطبائی دارد و استاد تمام این دانشگاه است. از سوابق علمی و اجرایی ایشان می‌توان به تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه آموزش‌ و پرورش، استاد تمام رشته زبان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی، تألیف و ترجمه بیش از ۴۰ عنوان کتاب، پژوهشگر برتر کشور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی، مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و ایثارگران کشور، سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران و معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی اشاره کرد.
روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی این انتصاب شایسته را به دکتر صحرائی تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون می کند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی طباطبائی علامه طباطبائی علامه آموزش وزارت آموزش سرپرست وزارت آموزش آموزش پرورش


نظر شما :