گزارش تصویری اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۱ کد : ۲۱۰۸۳ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۳۱
دوازدهمین اردوی راهیان نور(بهشت خاکی) دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه در اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
گزارش تصویری اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، دوازدهمین اردوی راهیان نور(بهشت خاکی) دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و با استقبال دانشجویان، استادان و مدیران دانشگاه، به مدت 7 روز، در اسفندماه 1401 برگزار شد.
محمد مردانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: راهیان نور به عنوان مهم ترین بستر مواجهه دانشجویان با هشت سال دفاع مقدس، جایگاه ویژه ای در منظومه تشکیلات دانشجویی به ویژه بسیج دارد. هشت سال دفاع مقدس و شخصیت های تولید شده در این راه به عنوان بهترین الگو در ابعاد مختلف اجتماعی جلوه می کنند. در بُعد دیگر ماجرا، درگیری نزدیک دانشجویان علوم انسانی با سیاسی ترین امر اسلام یعنی شهادت نیز در این نقطه قابل لمس است.
وی گفت: تعداد 300 دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی در دوازدهمین اردوی راهیان نور دانشگاه شرکت کردند و در میانه این اردو نیز مدیران و معاونان دانشگاه، به جمع دانشجویان اضافه شدند.

مردانی ادامه داد: 80 دانشجوی پسر از 12 تا 16 اسفندماه و  220 دانشجوی دختر از 15 تا 19 اسفندماه 1401 از جبهه های جنوب کشور، پادگان دوکوهه، یادمان شهدای هویزه، یادمان فکه و یادمان شهدای شلمچه بازدید کردند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی دانشجویان دانشجوی دانشجویی بسیج اسفندماه


نظر شما :